اخبار بازی

جزئیات پرداخت درون برنامه‌ای بازی Gears 5

بازی Gears 5

جزئیات کاملی از نحوه پرداخت درون برنامه‌ای بازی Gears 5 به اشتراک گذاشته شده است. امری که به مانند بسیاری از بازی‌های روز صنعت گیم که شامل بخش آنلاین چندنفره می‌شوند، پایش به نسخه جدید مجموعه Gears of War، محصول استودیو The Coalition و شرکت مایکروسافت هم باز شده است.

اولین نوع ارز بازی Scrap است. با این حال سیستمی که در نسخه چهارم این مجموعه به منظور جمع‌آوری Scrap مورد استفاده قرار می‌گرفت کنار گذاشته شده است. در این نسخه، مواردی که از طریق Supply Dropها حاصل می‌شوند به طور اتوماتیک به Scrap تبدیل می‌شوند که می‌تواند برای ساخت آیتم‌های تزئینی و ارتقا مهارت‌های شخصیت بازی استفاده شود. هم‌چنین این نوع ارز را نمی‌توان با پول واقعی خریداری کرد. ناگفته نماند Supply Dropها از طریق تجربه بخش‌های مختلف قسمت مالتی‌پلیر بازی که شامل Escape، Versus و Horde می‌شود به دست می‌آیند. هم‌چنین باید به این نکته نیز اشاره کنیم که مواردی که از درون Supply Dropها به دست می‌آیند به صورت کاملا تصادفی بوده که درصد احتمال آن نیز به جای میزان XP یا درجه سختی، براساس مدت زمان تجربه بازی مشخص می‌شود.

نوع دیگر ارز داخل بازی Gears 5، ارز ویژه Iron بوده که البته آن را می‌توان با پول واقعی خریداری کرد. مقدار حداقل Iron را می‌توان از طریق بازی کردن به دست آورد. در عین حال می‌توان آن را از طریق استور دیجیتالی بازی تیز خریداری کرد. نرخ آن نیز با 5 دلار برای پانصد Iron آغاز می‌شود. این ارز ویژه به منظور خریداری آیتم‌های تزئینی از استور که شامل اسکین‌های سلاح، اسکین‌های کاراکتر، اسپری‌های خون و موارد دیگر می‌شود که درون Supply Dropها در دسترس قرار نمی‌گیرند. علاوه‌بر آیتم‌های تزئینی، پلیر می‌تواند از Iron خود به منظور خریداری Boost استفاده کند که سب می‌شود در مدت زمان محدودی، XP دو برابر به دست بیاورد.

به‌علاوه تمامی مواردی که در خصوص انواع ارزها و نحوه پرداخت درون برنامه‌ای بازی Gears 5 توضیح داده شد، بتل‌پس‌های فصلی بازی در قالب Tour of Duty عرضه می‌شوند که برای تمامی کاربران رایگان خواهند بود. تکمیل چالش‌های مختلف درون Tour of Duty سبب افزایش رتبه شده و هم‌چنین آیتم‌های تزئینی متنوعی را در اختیار پلیر قرار می‌دهد. هم‌چنین پلیر می‌تواند از طریق Tour of Duty، ارز Iron نیز به دست بیاورد اما انجام آن نیازمند کمی زمان بوده و مقدار Iron حاصل شده نیز چندان زیاد نخواهد بود. هر فصل جدید به همراه محتویات و چالش‌های مختلف عرضه خواهد شد.

به نظر می‌رسد تمامی آیتم‌های بازی به نوعی اختصاصی باشند. برخی از آن‌ها از طریق تجربه خود بازی و برخی دیگر از طریق خریداری به وسیله Iron حاصل می‌شوند. بازی مورد بحث برای کنسول Xbox One و پلتفرم کامپیوترهای خانگی در دسترس قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا