اخبار بازی

معرفی بازی Homeworld 3 در رویداد Pax West 

بازی Homeworld 3

در جریان رویداد PAX West 2019 شاهد معرفی بازی Homeworld 3 توسط دو شرکت Blackbird Interactive و Gearbox بودیم. این موضوع پیش از این نیز توسط شرکت سازنده تایید شده بود و سرانجام آن‌ها با یک تریلر سینماتیک از نسخه سوم این سری رونمایی کردند.

این بازی علمی تخیلی RTS یا ریل‌تایم استراتژی برای پلتفرم کامپیوترهای خانگی معرفی شده و در حال حاضر اشاره‌ای به کنسول‌ها به عنوان دیگر پلتفرم‌های مقصد بازی نشده است. معرفی بازی Homeworld 3 در حالی صورت گرفته که این اثر در مرحله پیش تولید قرار داشته و تا قبل از سه‌ماهه انتهایی سال 2022 عرضه نخواهد شد. معرفی زود هنگام آن نیز احتمالا به منظور کسب بودجه بیشتر صورت گرفته زیرا بازی دارای کمپین جمع‌آوری سرمایه Fig بوده و تاکنون نیز بیش از 50 هزار دلار بودجه به دست آورده است که می‌تواند برای ساخت بازی و نسخه‌های مختلف آن مورد استفاده قرار بگیرد.

اگرچه اطلاعات بیشنری از این بازی به اشتراک گذاشته نشده اما در دوره‌ای که تعداد عناوین RTS بسیار کم شده، بازگشت نسخه جدید Homeworld می‌تواند برای طرفداران این سری و هم‌چنین این ژانر بسیار خوشحال کننده باشد.

پس از تعطیلی شرکت THQ، کمپانی Gearbox حقوق مربوط به این مجموعه را به دست آورد و نسخه اول و دوم این مجموعه را در بسته Homeworld Remastered Collection عرضه کرد که شامل بافت‌ها و افکت‌هایی با رزولوشن ارتقا یافته می‌شد. پس از آن نیز در سال 2016 نسخه دیگری از این سری به نام Homeworld: Deserts of Kharak توسط شرکت Blackbird Interactive منتشر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا