اخبار بازیکامپیوترنینتندو سوییچ

به‌زودی اطلاعات جدیدی از بازی Hollow Knight: Silksong منتشر می‌شود

بازی Hollow Knight: Silksong بر روی کاور ماه بعد مجله EDGE قرار دارد و طی هفته‌های آینده، می‌توانیم انتظار منتشر شدن اطلاعات بیشتری از بازی را داشته باشیم. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Hollow Knight: Silksong

حدود دو سال از معرفی Hollow Knight: Silksong توسط استودیو Team Cherry می‌گذرد. این بازی که ابتدا قرار بود به‌عنوان یک DLC پولی برای هالو نایت منتشر شود، رفته رفته گسترش پیدا کرد و حال یک دنباله کامل به‌شمار می‌رود. آخرین بار که اطلاعات مهمی از بازی منتشر شد، بیش از یک سال پیش بود. اما خیلی زود و در ماه پیش‌رو (ژانویه 2021)، طرفداران جزئیات بیشتری را از بازی دریافت خواهند کرد.

خانم Jen Simpkins از مجله EDGE عنوان کرد که سازندگان یک دموی گیمپلی و چندین اسکرین شات را به آن‌ها ارائه داده‌اند. همچنین گفته شده که جزئیات جدید حاصل ساعت‌ها مصاحبه با توسعه‌دهندگان بازی بوده و به‌نظر می‌رسد می‌توانیم منتظر منتشر شدن اطلاعات گوناگونی از گیمپلی باشیم.

در حال حاضر مشخص نیست که اطلاعات جدید شامل تاریخ عرضه بازی نیز خواهد بود یا خیر. بازی Hollow Knight: Silksong در تاریخ نامشخصی برای رایانه‌های شخصی و نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا