امروز CloakWorks تایید کرد که IO Interactive لیسانس تکنولوژی Shroud ( شبیه سازی لباس ) را برای عنوان Hitman Absolution خریداری کرده است.
تکنولوژی Shroud باعث میشود که حالت لباس با توجه به کاراکتر مورد نظر یه صورت real-time و dynamic شبیه سازی بشود.
آقای Tore Blystadt کارگردان بازی Hitman Absolution گفت :
Shroud به ما این اجازه رو میده که در بازی کیفیت بالاتری رو به وجود بیاوریم .خوشبختانه تکنولوژی Shroud بسیار آسان بود و به راحتی در موتور گرافیکی بازی قابله استفاده شد. این روش باعث شد مامور 47 در در لباس خود بهتر جلوه کند.
آقایJoe van den Heuvel رئیس CloakWorks نیز گفت :
IO Interactive میتواند عنوان های AAA خوبی را باتوجه به E3 امسال داشته باشه
در ادامه نیز گفت : Shroud باعث میشود که عنوان Hitman Absolution از شبیه سازی گرافیکی خوبی برخوردار بشود.