اخبار بازی

فصل اول بازی Halo Infinite با نام Heroes of Reach منتشر خواهد شد

استودیو 343i در جدیدترین مقاله Inside Infinite، اعلام کرده‌ است که فصل اول بازی Halo Infinite با نام Heroes of Reach عرضه خواهد شد.

Halo Infinite

محتوای کامل فصل اول بازی به طور دقیق مشخص نشده است اما همانطور که از اسم آن پیداست، بازیکنان زره‌های اعضای تیم Noble از Halo Reach را دریافت خواهند کرد. در این مقاله، به ساختار فصل‌های بازی Halo Infinite هم پرداخته شد. استودیو 343i به طرفداران قول داده است که دسترس به محتوای جدید سیزن پس مانند بازی‌های دیگر نخواهد بود و شما را مجبور به کارهای سخت و طاقت‌فرسا در یک زمان محدود نخواهد کرد. آن‌ها می‌گویند که بازیکنان باید در بازی خوش بگذرانند نه اینکه مانند یک شغل به دنبال چالش‌ها باشند. همچنین این استودیو اعلام کرده است که هر فصل، سه ماه زمان خواهد داشت که به نظرشان برای تجربه محتوای آن فصل کافی است.

بازی Halo Infinite در تعطیلات پایان سال 2021 برای کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سریز ایکس، ایکس باکس سریز اس و PC عرضه خواهد شد. در حال حاضر شما‌ می‌توانید این بازی را با قیمت شصت دلار پیش‌خرید کنید اما لازم به ذکر است که بخش چند نفره بازی کاملا رایگان خواهد بود. نسخه آزمایشی Halo Infinite هم به زودی منتشر خواهد شد و برای مشارکت باید در سایت Halo Waypoint ثبت نام کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا