اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5

جزئیات نحوه اجرا شدن بازی Hades بر روی کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس اعلام شد

استودیوی Supergiant ضمن اعلام اینکه نسخه‌های پلی استیشن و ایکس باکس از قابلیت کراس سیو با PC بهره نخواهد برد، تأیید کرده که بازی Hades بر روی کنسول‌های نسل نهم به‌صورت 60/4K فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Hades

کاربران پلی استیشن و ایکس باکس مدت‌ها در انتظار عرضه شدن هیدیز بر روی کنسول‌های خود بودند و حال طی چند هفته آینده، این اتفاق رخ خواهد داد. پس از معرفی نسخه‌های پلی استیشن و ایکس باکس، سازندگان با انتشار پستی بر روی وب‌سایت خود جزئیات اجرایی بازی بر روی این کنسول‌ها را اعلام کرده‌اند.

همانطور که گفته شد، کاربران پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس می‌توانند بازی را به‌صورت 60 فریم و با رزولوشن 4K تجربه کنند. همچنین Hades بر روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز به‌صورت 60/1080p اجرا می‌شود. در حال حاضر جزئیاتی از نحوه عملکرد بازی بر روی PS4 Pro و Xbox One X مشخص نشده است.

شایان ذکر است که دارندگان بازی بر روی کنسول‌های نسل هشتم امکان ارتقای رایگان به نسل بعد را دارند. در همین حال، سوپرجاینت تأیید کرده قابلیت انتقال سیو میان PC و کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس وجود نخواهد داشت. نسخه نینتندو سوئیچ بازی کمی پس از عرضه این قابلیت را دریافت کرده بود، بنابراین طرفداران امیدوارند تا کراس سیو در نهایت پس از عرضه به این نسخه‌ها نیز اضافه شود.

بازی تحسین‌شده Hades در تاریخ 13 آگوست (22 مرداد) با قیمت 25 دلار برای کنسول‌های نسل هشت و نه منتشر خواهد شد. این عنوان هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی و نینتندو سوئیچ در دسترس است. کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس نیز از زمان عرضه به بازی دسترسی خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا