اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5

نحوه کارکرد کراس سیو برای بازی Cyberpunk 2077 مشخص شد

سی دی پراجکت رد جزئیات انتقال فایل‌های سیو به کنسول‌های نسل نهمی را برای بازی Cyberpunk 2077 اعلام کرد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Cyberpunk 2077

افراد زیادی Cyberpunk 2077 را همانند یک بازی نسل بعدی می‌دانند، چرا که این عنوان یک ماه پس از عرضه کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر می‌شود. با اینحال، همچنان افراد زیادی نیز هستند که قصد دارند سایبرپانک 2077 را بر روی پلی استیشن 4 یا ایکس باکس وان تجربه کنند. اگر این افراد قصد داشته باشند تا در هنگام تجربه بازی به نسل بعد بپیوندند، استودیو CD Projekt Red قابلیت کراس سیو را برای بازی تدارک دیده و حال جزئیات آن را اعلام کرده است.

به‌لطف نوآور بودن مایکروسافت در عرصه فضای ابری و Smart Delivery، برای افرادی که نسخه Xbox One را خریداری کنند و سپس به Xbox Series X|S ارتقا یابند، پروسه انتقال سیو بسیار آسان و راحت خواهد بود. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که به‌هنگام اجرای بازی از اتصال به اینترنت مطمئن باشید تا سیو شما از طریق فضای ابری آپلود شود. انتخاب دوم شما نیز این است که هر دو کنسول Xbox One و Xbox Series X|S خود را به یک شبکه اینترنت متصل کنید و از این طریق انتقال سیو را انجام دهید.

برای کاربران PS4 نیز 3 گزینه مختلف در جهت انتقال سیو به PS5 در نظر گرفته شده است: اولین گزینه، آپلود فایل سیو به فضای ابری از طریق PS4 و سپس دانلود آن بر روی PS5 است (برای انجام اینکار به اشتراک سرویس PS Plus نیاز خواهید داشت). انتخاب دوم، انتقال سیو از طریق کابل لن یا اتصال وای فای است. سومین گزینه نیز این است فایل سیو خود را بر روی یک فلش درایو یا هارد اکسترنال کپی کنید و آن را به کنسول نسل بعدی خود (بر روی همان اکانت) انتقال دهید.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 10 دسامبر (20 آذر) برای کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی و همچنین رایانه‌های شخصی و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد. شایان ذکر است که خریداران نسخه PS4 و Xbox One بدون هزینه اضافه بر روی کنسول‌های نسل بعدی به بازی دسترسی خواهند داشت و همچنین در طی سال 2021، آپدیت رایگان مخصوص نسل بعدی Cyberpunk 2077 را دریافت خواهند کرد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا