اخبار بازی
موضوعات داغ

برندگان مراسم The Game Awards 2020 اعلام شدند

ساعاتی پیش مراسم The Game Awards 2020 به‌پایان رسید و The Last of Us Part 2 موفق شد تا جایزه بهترین بازی سال را در این رویداد کسب کند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

سال 2020 نیز رو به اتمام است و علی‌رغم تمام سختی‌های به‌وجود آمده در طول امسال، گیمرها در سراسر دنیا یک سال عالی را پشت سر گذاشتند. در مراسم The Game Awards امسال که به دلیل شیوع ویروس کرونا با شکل و شمالی متفاوت و به‌صورت آنلاین برگزار شد، بازی The Last of Us Part 2 به‌عنوان بازی سال لقب گرفت. این عنوان همچنین موفق شد تا جایزه بخش‌های دیگری مانند بهترین روایت داستانی و بهترین کارگردانی را دریافت کند.

در ادامه می‌توانید لیست کامل برندگان مراسم The Game Awards 2020 را مشاهده کنید:

بازی The Last of Us Part 2

  • بهترین بازی سال

Animal Crossing: New Horizons

Doom Eternal

Final Fantasy VII Remake

Ghost of Tsushima

Hades

The Last of Us Part II

 

  • بهترین بازی اکشن

DOOM Eternal

Hades

Half-Life: Alyx

Nioh 2

Streets of Rage 4

 

  • بهترین بازی اکشن ادونچر

Assassin’s Creed Valhalla

Ghost of Tsushima

MARVEL’s Spider-Man: Miles Morales

Ori and the Will of the Wisps

Star Wars Jedi: Fallen Order

The Last of Us Part II

  • بهترین کارگردانی هنری

Final Fantasy VII Remake

Ghost of Tsushima

Hades

Ori and the Will of the Wisps

The Last of Us Part II

 

  • بهترین کارگردانی

Final Fantasy VII Remake

Ghost of Tsushima

Hades

Half-Life: Alyx

The Last of Us Part II

 

  • بهترین طراحی صدا

DOOM Eternal

Half-Life: Alyx

Ghost of Tsushima

Resident Evil 3

The Last of Us Part 2

  • بهترین موسیقی

DOOM Eternal

Final Fantasy VII Remake

Hades

Ori and the Will of the Wisps

The Last of Us Part II

 

  • بهترین روایت

13 Sentinels: Aegis Rim

Final Fantasy VII Remake

Ghost of Tsushima

Hades

The Last of Us Part II

 

  • بهترین حمایت از سوی جامعه کاربری

Apex Legends

Destiny 2

Fall Guys

Fortnite

No Man’s Sky

Valorant

  • بهترین بازی خانوادگی

Animal Crossing: New Horizons

Crash Bandicoot 4: It’s About Time

Fall Guys: Ultimate Knockout

Mario Kart Live: Home Circuit

Minecraft Dungeons

Paper Mario: The Origami King

  • بهترین بازی مبارزه‌ای

Granblue Fantasy: Versus

Mortal Kombat 11/Ultimate

Street Fighter V: Champion Edition

One Punch Man: A Hero Nobody Knows

UNDER NIGHT IN-BIRTH Exe: Late[cl-r]

  • بهترین بازی مستقل

Carrion

Fall Guys: Ultimate Knockout

Hades

Spelunky 2

Spiritfarer

 

  • بهترین شروع برای استودیوهای تازه

Carrion (Phobia Game Studio/Devolver)

Mortal Shell (Cold Symmetry/Playstack)

Raji: An Ancient Epic (Nodding Heads Games)

Röki (Polygon Treehouse/CI Games)

Phasmophobia (Kinetic Games)

  • بازی‌های تأثیرگذار

If Found … (DREAMFEEL/Annapurna Interactive)

Kentucky Route Zero: TV Edition (Cardboard Computer/Annapurna Interactive)

Spiritfarer (Thunder Lotus Games)

Tell Me Why (Dontnod Entertainment/Xbox Game Studios)

Through the Darkest of Times (Paintbucket Games)

  • نوآوری در قابل دسترس بودن

Assassin’s Creed Valhalla

Grounded

HyperDot

The Last of Us Part II

Watch Dogs Legion

  • بهترین بازی چند نفره

Animal Crossing: New Horizons

Among Us

Call of Duty: Warzone

Fall Guys: Ultimate Knockout

Valorant

  • بهترین بازی موبایل

Among Us

Call of Duty Mobile

Genshin Impact

Legends of Runeterra

Pokémon Café Mix

 

  • بهترین بازی در حال پیشرفت

Apex Legends

Destiny 2

Call of Duty Warzone

Fortnite

No Man’s Sky

  • بهترین اجرا (ایفای نقش)

اشلی جانسون در نقش الی، The Last of Us Part II

لورا بیلی در نقش ابی، The Last of Us Part II

دایسوکه سوجی در نقش جین ساکای، Ghost of Tsushima

لوگان کانینگهام در نقش هیدیس، Hades

ناجی جستر در نقش مایلز مورالز، Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

 

  • بهترین بازی نقش آفرینی

Final Fantasy 7 Remake

Genshin Impact

Persona R5 Royal

Wasteland 3

Yakuza: Like a Dragon

 

  • بهترین بازی ریسینگ/ورزشی

Dirt 5

F1 2020

FIFA 21

NBA 2K21

Tony Hawk’s Pro Skater 1+2

  • بهترین بازی استراتژی/شبیه‌ساز

Crusader Kings III

Desperados III

Gears Tactics

Microsoft Flight Simulator

XCOM: Chimera Squad

  • بهترین بازی VR/AR

Dreams

Half-Life: Alyx

MARVEL’s Iron Man VR

STAR WARS: Squadrons

The Walking Dead: Saints & Sinners

  • مورد انتظار ترین بازی 

Elden Ring 

Halo Infinite

Horizon Forbidden West

God of War Sequel

Resident Evil Village

The Legend of Zelda: Breath of the Wild Sequel

 

  • بهترین تولید کننده محتوا

@charalanahzard

@NickMercs

@TimtheTatman

@blackgirlgamers

@Valkyrae

 

  • بهترین رویداد Esports

BLAST Premier: Spring E2020 European Finals (CS:GO)

Call of Duty League Championship 2020

IEM Katowice 2020 (CS:GO)

League of Legends World Championship 2020

Overwatch League Grand Finals 2020

  • بهترین بازیکن Esports

Ian “Crimsix” Porter

Heo “Showmaker” Su

Kim “Canyon” Geon-bu

Anthony “Shotzzy” Cuevas-Castro

Matthieu “ZywOo” Herbaut

 

  • بهترین بازی Esports

Call of Duty: Modern Warfare

Counter-Strike: Global Offensive

Fortnite

League of Legends

Valorant

 

  • بهترین مجری Esports

Eefje “Sjokz” Depoortere

Alex “Machine” Richardson

Alex “Goldenboy” Mendez

James “Dash” Patterson

Jorien “Sheever” van der Heijden

  • بهترین تیم Esports

DAMWON Gaming / League of Legends

Dallas Empire / Call of Duty

San Francisco Shock / Overwatch League

G2 Esports / League of Legends

Team Secret / DOTA2

نوشته های مشابه

‫10 دیدگاه ها

  1. یک‌ مورد‌ دیگه‌ رو‌ هم‌ اضافه‌ کنم،‌ اونم‌ اینکه‌ اگر‌ به‌ اینصورت‌ بخوایم‌ نگاه‌ کنیم‌‌ سال‌ هایی‌ بوده‌ که‌ عناوین‌ ورزشی‌ و‌ یا‌ racing خیلی خوبی به‌ لحاظ‌ کیفی‌ ساخته‌ شدن،‌ ولی‌ هیچوقت‌ توی‌ چارت‌ ها‌ و‌ لیست‌ های‌ پایان‌ سال‌ جایزه‌ ای‌ کسب‌ نکردن،‌ نهایتا‌ توی‌ ژانر‌ خودشون‌ بهترین‌ بودن.
    میخوام‌ بگم‌ که‌ صنعت‌ گیم‌ هم‌ به‌ درست‌ یا‌ به‌ غلط‌ قوانین‌ نانوشته‌ ای‌ داره،‌ اگر‌ یک‌ بازی‌ ایندی‌ به‌ این‌ راحتی‌ میتونه‌ بیاد‌ جلوی‌ غول‌ های‌ شوتر‌ جایزه‌ رو‌ قاپ‌ بزنه‌ و‌ یا‌ با‌ عنوان‌ masterpiece ای مثل‌ last of us رقابت‌ کنه‌ پس‌ جرا‌ این‌ موقعیت‌ رو‌ هیچوقت‌ به‌ یه‌ بازی‌ ریسینگ‌ ندادن؟! یا‌ مثلا‌ به‌ فیفا؟!
    اینها‌ جزو‌ همون‌ قوانین‌ نانوشته‌ هستن‌ که‌ البته‌ به‌ نظر‌ من‌ کاملا‌ صحیح‌ هم‌ هستن‌ چون‌ ابعاد‌‌ ساخت‌ یک‌ بازی‌ تریپل A قطعا با یک‌ بازی‌ ایندی‌ فرق‌ داره،‌ اینقدر‌ اظهر‌ من‌ الشمس‌ هست‌ که‌ من واقعا‌ نمیتونم‌ از‌ این‌ بهتر‌ بیانش‌ کنم 😀

  2. [QUOTE=”Democracy, post: 4909681, member: 44433″]
    در مورد میزان ساعتی که میتونه پلیر رو سرگرم کنه

    [ATTACH type=”full” width=”833px” alt=”185984″]185984[/ATTACH]

    در مورد Popularity

    [ATTACH type=”full” width=”462px” alt=”185985″]185985[/ATTACH]

    متا هم که وضعش کاملا مشخص هست

    معیارهای سنجش هنر بیشتر Subjective هستند تا Objective
    [/QUOTE]
    آخه‌ الان‌ از‌ نظر‌ شما این‌ دوتا‌ عکس‌ میتونه‌ گویای‌ مثلا‌ فن‌ بیس‌ و‌ میزان‌ ساعت‌ و‌ کیفیت‌ بازی‌ باشه؟ من‌ همین‌ الان‌ میتونم‌ برم‌ از‌ همین‌ سایت‌ متاکریتیک‌ آمار‌ بیارم،‌ تعداد‌ یوزرهایی‌ که‌ دووم بازی‌ کردن‌ به‌ مراتب‌ بیشتر‌ از‌ hades هست،‌ میانگین‌ و‌ متا‌ هم‌ خودت‌ بهتر‌ میدونی‌ ضمن‌ اینکه‌ یه‌ بازی‌ مالتی‌ پلتفرمی‌ با‌ تعداد‌ نقد‌ خیلی‌ بیشتر‌ تفاوت‌ چندانی‌ با‌ بازی‌ مورد‌ نظرت‌ نداره،‌ مثلا‌ متای‌ ۹۲ با ۸۸ چقدر‌ فرق‌ داره؟ ضمن‌ اینکه‌ تعداد‌ نقدهای‌ دووم‌ خیلی‌ بیشتره.
    راجب‌ میزان‌ ساعت‌ و‌ پلی‌ دادن‌ بازی‌ ها،‌ بستگی‌ به‌ اسکیل‌ بازی‌ و‌ چلنج‌‌ و…. طبیعتا‌ دووم‌ میزان‌ بیشتری‌ زمان‌ لازم‌ داره‌ برای‌ انجام‌ دادنش،‌ اینو‌ نمیشه‌ انکار‌ کرد،‌ اینکه‌ حالا‌ فرد‌ x مثلا‌ hades‌ رو‌ بیشتر‌ بازی‌ کرده‌ و‌ فرد‌ y هم‌ doom رو‌ بیشتر‌ بازی‌ کرده‌ فرقی‌ در‌ اصل‌ ماجرا‌ نداره.
    میمونه‌ فن‌ بیس‌ که خب‌ تا‌ جایی‌ که‌ من‌ میدونم و‌ خب‌ به‌ عنوان‌ یک‌ فن‌ سری‌ دووم‌ میتونم‌ بگم‌ که‌ دووم‌ جزو‌ بزرگترین‌ کامیونیتی‌ های‌ صنعت‌ گیم‌ هست،‌ تعداد‌ مادها،‌ آرتوورک‌ ها،‌ فروم‌ ها‌ و…. نمایانگر‌ این‌ موضوع‌ هست.
    بحث‌ من‌ کیفیت‌ hades نیست،‌ قطعا‌ بازی‌ چارچوب‌ محکمی‌ داره،‌ ولی‌ من‌ میخوام‌ اینو‌ بگم‌ که‌ میزان‌ فان‌ بودن‌ یک‌ اثر‌ ،‌ پروداکشن‌ ولیو،‌ ابعاد‌ هنری،‌ و‌ مخاطب‌ پذیری‌ و‌ … باید‌ همگی‌ لحاظ‌ بشه‌ توی‌ بردن‌ جایزه.
    باز‌ هم‌ میگم،‌ من‌ اساسا‌ ایراد‌ اصلیم‌ به‌ قرارگرفتن‌ این‌ دو‌ بازی‌ توی‌ یک‌ ژانر‌ هست،‌ میتونستن‌ شوتر‌ و‌ اکشن‌ رو‌ مجزا‌ کنن. هاف‌ لایف‌ هم‌ به‌ نا‌ حق‌ انتخاب‌ نشد‌ از‌ نظر‌ من،‌ جدا‌ انتخاب‌ hades و‌ انتخاب‌ نشدن‌ هاف‌ لایف‌ یا‌ دووم‌ رو‌ هیچوقت‌ نمیتونم‌ بپذیرم، با هیچ‌ متر‌ و‌ معیاری‌ برام‌ قابل‌ قبول‌ نیست.

  3. [QUOTE=”uriel, post: 4909668, member: 54769″]
    بحث‌ متا‌ رو‌ نکنید‌ خواهشا :D،‌ بحث‌ پروداکشن‌ ولیو‌ اتفاقا‌ خیلی‌ مهمه،‌ بدبختانه‌ یا‌ خوشبختانه‌ عناوینی‌ که‌ راجبشون‌ صحبت‌ کردم‌ چه‌ به‌ لحاظ‌ پروداکشن‌ چه‌ به‌ لحاظ‌ استاندارد‌ و کیفیت‌ کلی و‌ چه‌ به‌ لحاظ‌ مخاطب‌ پسندی‌ و‌ papularity بسیار‌ رتبه‌ بالایی‌ دارن.
    راستش‌ با‌ احترام‌ به‌ نظر‌ دوستان‌ ،‌ من‌ این‌ سبک‌ انتخاب‌ رو‌ فقط‌ و‌ فقط‌ آروق‌ روشنفکری‌ میبینم‌ از‌ جانب‌ منتقدین،‌ چون‌ هیچ دلیل‌ دیگه‌ ای‌ نداره،‌ من‌ hades رو‌ تجربه‌ نکردم‌ ولی‌ تجربه‌ هم‌ کنم‌ فرقی‌ نمیکنه‌ نظرم‌ چون‌ حرف‌ من‌ اسکیل‌ و‌ ابعاد‌ یک‌ بازی‌ به‌ هنراه‌ استانداردهاییه‌ که‌ داره‌ ارائه‌ میده،‌ بازی‌ ایندی‌ مثل‌ hades اگر‌ استاندارهای‌ قابل‌ قبولی‌ هم‌ ارائه‌ بده‌ بازهم‌ اسکیل‌ و‌ ابعادش‌ در‌ حد‌ یک‌ بازی‌ ایندی‌ و‌ در‌ همین‌ دسته‌ بندی‌ قرار‌ میگیره. ضمن‌ اینکه‌ واقعا‌ متر‌ و‌ معیار‌ و‌ پارامتر‌ کیفی‌ هم‌ بخوایم‌ حساب‌ کنیم‌ بازی‌ ای‌ مثل‌ half life a یک‌ حرکت‌ مافوق‌ خفن‌ زده‌ توی‌ vr و‌ به‌ لحاظ‌ استاندارهای‌ شوتر‌ هم‌ که‌ جای‌ بحث‌ نمیمونه،‌ یا‌ بازی‌ ای‌ مثل‌ doom از‌ آرت‌ و‌ موسیقی‌ و‌ گیم‌ دیزاین‌ بگیرین‌ تا‌ میزان‌ ساعاتی‌ که‌ میتونه‌ پلیر‌ رو‌ مشغول‌ خودش‌ کنه‌ قابل‌ قیاس‌ با‌ عنوانی‌ مثل‌ hades نیست.
    بحث‌ رو‌ نمیخوام‌ به‌ بیراهه‌ ببرم،‌ اصولا‌ من‌ با‌ دسته‌ بندی‌ و‌ ژانر‌ بندی‌ این‌ مراسم‌ توی‌ این‌ کتگوری‌ مشکل‌ دارم،‌ میتونست‌ عاقلانه‌ تر‌ باشه.
    همین‌ الان‌ اگر‌ بازی‌ ای‌ مثل‌ hades میشد‌ بازی‌ سال‌ و‌ عنوان‌ فک‌ براندازی‌ مثل‌ last of us میرفت‌ زیر‌ سایه‌ این‌ بازی‌ ماجرا‌ به‌ همین‌ مسخرگی‌ بود‌ که‌ الان‌ توی‌ این‌ ساب‌ ژانر‌ اتفاق‌ افتاده.
    در‌ هر‌ جال‌ از‌ نظر‌ من‌ فوق‌ مضخک‌ هست‌ این‌ انتخاب، بحثی‌ هم‌ با‌ کسی‌ ندارم‌ نظر‌ بنده‌ اینطوره،‌ و‌ ده‌ سال‌ دیگه‌ هم‌ بگذره‌ این‌ نوع‌ انتخاب‌ ها‌ از‌ سوی‌ منتقدین‌ رو‌ همون‌ آروق‌ روشنفکری‌ میدونم.
    [/QUOTE]

    در مورد میزان ساعتی که میتونه پلیر رو سرگرم کنه

    [ATTACH type=”full” width=”833px” alt=”185984″]185984[/ATTACH]

    در مورد Popularity

    [ATTACH type=”full” width=”462px” alt=”185985″]185985[/ATTACH]

    متا هم که وضعش کاملا مشخص هست

    معیارهای سنجش هنر بیشتر Subjective هستند تا Objective

  4. بحث‌ متا‌ رو‌ نکنید‌ خواهشا :D،‌ بحث‌ پروداکشن‌ ولیو‌ اتفاقا‌ خیلی‌ مهمه،‌ بدبختانه‌ یا‌ خوشبختانه‌ عناوینی‌ که‌ راجبشون‌ صحبت‌ کردم‌ چه‌ به‌ لحاظ‌ پروداکشن‌ چه‌ به‌ لحاظ‌ استاندارد‌ و کیفیت‌ کلی و‌ چه‌ به‌ لحاظ‌ مخاطب‌ پسندی‌ و‌ papularity بسیار‌ رتبه‌ بالایی‌ دارن.
    راستش‌ با‌ احترام‌ به‌ نظر‌ دوستان‌ ،‌ من‌ این‌ سبک‌ انتخاب‌ رو‌ فقط‌ و‌ فقط‌ آروق‌ روشنفکری‌ میبینم‌ از‌ جانب‌ منتقدین،‌ چون‌ هیچ دلیل‌ دیگه‌ ای‌ نداره،‌ من‌ hades رو‌ تجربه‌ نکردم‌ ولی‌ تجربه‌ هم‌ کنم‌ فرقی‌ نمیکنه‌ نظرم‌ چون‌ حرف‌ من‌ اسکیل‌ و‌ ابعاد‌ یک‌ بازی‌ به‌ هنراه‌ استانداردهاییه‌ که‌ داره‌ ارائه‌ میده،‌ بازی‌ ایندی‌ مثل‌ hades اگر‌ استاندارهای‌ قابل‌ قبولی‌ هم‌ ارائه‌ بده‌ بازهم‌ اسکیل‌ و‌ ابعادش‌ در‌ حد‌ یک‌ بازی‌ ایندی‌ و‌ در‌ همین‌ دسته‌ بندی‌ قرار‌ میگیره. ضمن‌ اینکه‌ واقعا‌ متر‌ و‌ معیار‌ و‌ پارامتر‌ کیفی‌ هم‌ بخوایم‌ حساب‌ کنیم‌ بازی‌ ای‌ مثل‌ half life a یک‌ حرکت‌ مافوق‌ خفن‌ زده‌ توی‌ vr و‌ به‌ لحاظ‌ استاندارهای‌ شوتر‌ هم‌ که‌ جای‌ بحث‌ نمیمونه،‌ یا‌ بازی‌ ای‌ مثل‌ doom از‌ آرت‌ و‌ موسیقی‌ و‌ گیم‌ دیزاین‌ بگیرین‌ تا‌ میزان‌ ساعاتی‌ که‌ میتونه‌ پلیر‌ رو‌ مشغول‌ خودش‌ کنه‌ قابل‌ قیاس‌ با‌ عنوانی‌ مثل‌ hades نیست.
    بحث‌ رو‌ نمیخوام‌ به‌ بیراهه‌ ببرم،‌ اصولا‌ من‌ با‌ دسته‌ بندی‌ و‌ ژانر‌ بندی‌ این‌ مراسم‌ توی‌ این‌ کتگوری‌ مشکل‌ دارم،‌ میتونست‌ عاقلانه‌ تر‌ باشه.
    همین‌ الان‌ اگر‌ بازی‌ ای‌ مثل‌ hades میشد‌ بازی‌ سال‌ و‌ عنوان‌ فک‌ براندازی‌ مثل‌ last of us میرفت‌ زیر‌ سایه‌ این‌ بازی‌ ماجرا‌ به‌ همین‌ مسخرگی‌ بود‌ که‌ الان‌ توی‌ این‌ ساب‌ ژانر‌ اتفاق‌ افتاده.
    در‌ هر‌ جال‌ از‌ نظر‌ من‌ فوق‌ مضخک‌ هست‌ این‌ انتخاب، بحثی‌ هم‌ با‌ کسی‌ ندارم‌ نظر‌ بنده‌ اینطوره،‌ و‌ ده‌ سال‌ دیگه‌ هم‌ بگذره‌ این‌ نوع‌ انتخاب‌ ها‌ از‌ سوی‌ منتقدین‌ رو‌ همون‌ آروق‌ روشنفکری‌ میدونم.

  5. فکر کنم اگه تا قبل این Hades دست کم گرفته میشد، از این به بعد بیشتر دیده بشه.
    بچه ها قبل نمایش بارها دیدم که میگفتن این بازی دست کم نگیرید ولی کو گوش شنوا.
    خوشبختانه الان دیگه بهونه ای نیست، برید بازیو تجربه کنید.

  6. [QUOTE=”uriel, post: 4909374, member: 54769″]
    واقعا‌ چرندترین‌ بخش‌ همون‌ بازی‌ اکشن‌ و‌ برنده‌ شدن‌ یه‌ بازی‌ ایندی مثل‌ hades جلوی‌ شاهکارهایی‌ مثل‌ Doom eternal و Half life ALyx هست.
    اصلا‌ نمیتونم‌ هضمش‌ کنم‌ واقعا،‌ یه‌ استودیویی‌ میاد‌ اینهمه‌ زمان‌ و‌[COLOR=rgb(184, 49, 47)] هزینه‌ میزاره‌ روی‌ موسیقی‌ ،‌ آرت،‌ گرافیک،‌ طراحی‌ مراحل،‌ داستان‌ و‌[/COLOR] …. بعد‌ یه‌ [COLOR=rgb(184, 49, 47)]بازی ایندی‌ [/COLOR]میاد‌ برنده‌ اعلام‌ میشه،‌ واقعا‌ مسخره‌ هست.
    حداقل‌ میمودن‌ یه‌ بخش‌ شوتر‌ مثل‌ سال‌ های‌ قبل‌ میزاشتن،.
    در‌ کل‌ به‌ جز‌ انتخاب‌ بهترین‌ بازی‌ سال‌ که‌ لست‌ اف‌ اس‌ به‌ حق‌ باید‌ این‌ جایزه‌ رو‌ میبرد‌ ،‌ مراسم‌ انتخاب‌ جوایز‌ خیلی‌ چرت‌ بود.
    نمایش‌ های‌ ولی‌ برای‌ من‌ خیلی‌ خوب‌ بودن‌ callista protocol و‌ crimson desert واقعا‌ جالب‌ و‌ هیجان‌ انگیز‌ بودن. باقی‌ نمایش‌ ها‌ هم‌ جذاب‌ بودن‌ برام.
    [/QUOTE]
    مگه بازی ایندی، بازی حساب نمیشه؟ پروداکشن ولیو چه ربطی به برنده شدن تو فصل جوایز داره؟ اینگه فلان بازی بودجه یا تیم بزگتری داره دلیل نمیشه آخر سال جوایز رو درو کنه!

  7. واقعا‌ چرندترین‌ بخش‌ همون‌ بازی‌ اکشن‌ و‌ برنده‌ شدن‌ یه‌ بازی‌ ایندی مثل‌ hades جلوی‌ شاهکارهایی‌ مثل‌ Doom eternal و Half life ALyx هست.
    اصلا‌ نمیتونم‌ هضمش‌ کنم‌ واقعا،‌ یه‌ استودیویی‌ میاد‌ اینهمه‌ زمان‌ و‌ هزینه‌ میزاره‌ روی‌ موسیقی‌ ،‌ آرت،‌ گرافیک،‌ طراحی‌ مراحل،‌ داستان‌ و‌ …. بعد‌ یه‌ بازی ایندی‌ میاد‌ برنده‌ اعلام‌ میشه،‌ واقعا‌ مسخره‌ هست.
    حداقل‌ میمودن‌ یه‌ بخش‌ شوتر‌ مثل‌ سال‌ های‌ قبل‌ میزاشتن،.
    در‌ کل‌ به‌ جز‌ انتخاب‌ بهترین‌ بازی‌ سال‌ که‌ لست‌ اف‌ اس‌ به‌ حق‌ باید‌ این‌ جایزه‌ رو‌ میبرد‌ ،‌ مراسم‌ انتخاب‌ جوایز‌ خیلی‌ چرت‌ بود.
    نمایش‌ های‌ ولی‌ برای‌ من‌ خیلی‌ خوب‌ بودن‌ callista protocol و‌ crimson desert واقعا‌ جالب‌ و‌ هیجان‌ انگیز‌ بودن. باقی‌ نمایش‌ ها‌ هم‌ جذاب‌ بودن‌ برام.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا