اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

بازی‌های ماه آپریل PlayStation Now معرفی شدند

سونی ساعاتی پیش از سه بازی جدیدی که قرار است بر روی سرویس PlayStation Now قرار بگیرند رونمایی کرده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی‌های آپریل 2021 PlayStation Now

[بروزرسانی]: طبق گزارش کاربران، علی‌رغم اینکه بازی‌های Marvel’s Avengers و Borderlands 3 به‌طور رایگان آپدیت نسل بعدی را دریافت کرده‌اند، اما مشترکان PS Now بر روی PS5 تنها قادرند تا نسخه نسل هشتمی بازی‌ها را اجرا کنند.

[خبر اصلی]: جدیدترین عنوانین PS Now را بازی‌های Borderlands 3، Marvel’s Avengers و The Long Dark تشکیل می‌دهند. هر سه بازی این ماه از روز آینده (6 آپریل، برابر با 17 فروردین) برای مشترکان سرویس قابل دسترس خواهد بود. اما بازی Borderlands 3 در تاریخ 29 سپتامبر (7 مهر) و همچنین بازی Marvel’s Avengers در تاریخ 5 جولای (14 تیر) سرویس PlayStation Now را ترک می‌کنند. اینطور که به‌نظر می‌رسد، بازی The Long Dark به‌طور دائمی بر روی سرویس می‌ماند.

شایان ذکر است که کاربران پلی استیشن 5 نیز می‌توانند در کنار کاربران پلی استیشن 4 بازی‌های جدید سرویس را تجربه کنند. در میان بازی‌های این ماه، عنوان بورلدرلندز 3 و مارولز اونجرز آپدیت مخصوص نسل نهمی را بر روی کنسول‌های جدید دریافت کرده‌اند.

علاوه بر معرفی بازی‌های جدید این ماه، شرکت Sony همچنین اعلام کرده قابلیت دریافت اشتراک 7 روزه PlayStation Now رایگان که مدتی پیش از روی استور حذف شده بود، از چهارشنبه همین هفته مجددا برای کاربرانی که تاکنون عضو این اشتراک نبودند امکان‌پذیر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا