اخبار بازی

بازی بعدی استودیوی Hazelight از همین حالا در دست ساخت است

در حالی که تنها چند هفته از عرضه بازی It Takes Two گذشته، جوزف فارس تأیید کرده که کار بر روی عنوان بعدی استودیوی Hazelight از همین حالا شروع شده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی It Takes Two

جوزف فارس این موضوع را در یک جلسه پرسش و پاسخ با طرفداران در ردیت بیان کرد. هنگامی که یکی از طرفداران در خصوص برنامه‌های استودیوی Hazelight برای ساخت بازی جدید سوالی پرسید، موسس و کارگردان استودیو یعنی جوزف فارس پاسخ داد:

“برنامه؟ ما از همین الآن کار بر روی بازی جدید را شروع کرده‌ایم. این بازی از همین حالا در حال پیشرفت برای تبدیل شدن به یک چیز بسیار جالب است. بازی جدید همه‌چیز را به سطح جدیدی می‌رساند. طرفداران Hazelight شوکه خواهند شد. همه شوکه خواهند شد!”

او در این جلسه پرسش و پاسخ نکات جالبی در مورد روند توسعه It Takes Two و حقایقی درباره شخصیت‌های بازی را به اشتراک گذاشت که اگر از طرفداران بازی هستید، پیشنهاد می‌کنیم به آن‌ها نگاهی بی‌اندازید. فارس همچنین تأیید کرد که ساندترک بازی به‌زودی بر روی سرویس‌های استریمینگ قرار می‌گیرد.

آخرین اثر جوزف فارس و Hazelight موفق شد که پس از عرضه خود، به یکی از مفرح‌ترین بازی‌های کواپ چند سال اخیر تبدیل شود. بازی It Takes Two هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا