اخبار بازیایکس باکس وان

ویژگی کراس پلی به بازی Halo: The Master Chief Collection اضافه خواهد شد

استودیو 343i لیست ویژگی‌های بروزرسانی بعدی بازی Halo: The Master Chief Collection را منتشر کرده است.

 استودیو سازنده بازی با انتشار پستی در Halo Waypoint، جزئیات آیتم‌ها و ویژگی‌های جدید Halo: The Master Chief Collection بر روی کنسول ایکس باکس وان و PC را مشخص کرده است. در فصل چهارم بازی، چند زره جدید که قبلا از بازی Halo Reach حذف شده بودند، به این مجموعه اضافه خواهند شد. یکی از این زره‌ها، کلاهی است که طرفداران Halo آن را GRD نامیده‌اند.

بعد از عرضه Halo 4 بر روی PC، ویژگی کراس پلی به Halo: The Master Chief Collection اضافه خواهد شد تا بازیکنان PC و ایکس باکس وان بتوانند با یکدیگر بازی کنند. همچنین 343i به بازیکنان اجازه خواهد داد تا این گزینه را در صورت دلخواه غیرفعال کنند. این استودیو در حال آزمایش این ویژگی بر روی سرورهای مناطق مختلف است تا بازیکنان در هنگام عرضه این بروزرسانی مشکلی نداشته باشند. همچنین سازندگان به زودی یک فهرست جدید برای Custom Games طراحی خواهند کرد تا بازیکنان راحتتر مسابقه مورد علاقه خود را پیدا کنند.

در آخر، استودیو 343i اطلاعاتی درباره نسخه‌ی آزمایشی بازی Halo 4 بر روی PC منتشر کرده است. طبق گفته‌ی این استودیو، نسخه‌ی آزمایشی Halo 4 شامل قسمت‌هایی از بخش داستانی، بخش چند نفره، Forge، بخش Theatre، مراحل Spartan Ops و بخش شخصی‌سازی خواهد بود.

اگر شما هم میخواهید شانس خود را در دریافت نسخه‌ی آزمایشی Halo 4 امتحان کنید، باید در Halo Insider Program ثبت نام کنید. این کار کاملا رایگان میباشد و فقط باید مشخصات کامپیوتر خود را برای 343i بفرستید تا از طریق Steam یا Windows 10 Store نسخه‌های آزمایشی آینده را دریافت کنید. هدف از این برنامه پیداکردن مشکلات و باگ‌های بازی قبل از عرضه عمومی میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا