اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

تصاویر جدید Halo Infinite پیشرفت گرافیکی بازی را نشان می‌دهند

به‌تازگی اسکرین شات‌های جدیدی از نسخه PC بازی Halo Infinite منتشر شده که در آن‌ها، بهبودهای اعمال شده در بخش بصری به‌ وضوح قابل مشاهده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

رونمایی از گیمپلی Halo Infinite در شال گذشته با واکنش‌های منفی زیادی روبرو شد. استودیو 343Industries چند هفته بعد از نمایش بازی خبر تأخیر زمان انتشار هیلو اینفینیت را منتشر کرد و در کنار آن، از اعمال بهبود در بخش‌های فنی مختلف خبر داد. حال پس از چند ماه، تصاویر جدیدی از بخش کمپین بازی منتشر شده که در آن این بهبودها را می‌بینیم.

بر روی تمام اسکرین شات‌های جدیدی که سازندگان آن‌ها را از طریق Inside Infinite این ماه منتشر کرده‌اند، عبارت “در حال پیشرفت – PC” دیده می‌شود. با این وجود، از همین حالا نسبت به دمویی که سال گذشته منتشر شد پیشرفت بزرگی حاصل شده است. شاخ و برگ‌ها تراکم بیشتری دارند و پرجزئیات‌تر هستند، همچنین تکسچرهای محیط به‌خصوص بر روی سنگ‌های اطراف عالی به‌نظر می‌رسند.

بازی Halo Infinite در پاییز 2021 برای ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. نسخه نسل هشتمی بازی هنوز در حال ساخت بوده و 343 اینداستریز عنوان کرده در تلاش است تا Halo Infinite بر روی تمام پلتفرم‌ها به بهترین شکل اجرا شود.

بازی Halo Infinite بازی Halo Infinite بازی Halo Infiniteبازی Halo Infinite

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا