اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

پشتیبانی کردن بازی Halo Infinite از قابلیت کراس-پلتفرم بر روی PC و Xbox

شرکت Microsoft اعلام کرده که بازیکنان نسخه کنسولی و PC بازی Halo Infinite می‌توانند در کنار یکدیگر به تجربه بخش چندنفره بازی بپردازند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Halo Infinite

علاوه بر این، کاربران رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس این امکان را دارند که پس از عرضه Halo Infinite، تمام پیشرفت‌ها و شخصی‌سازی‌های خود را بر روی هر سه پلتفرم انتقال دهند. مت بوتی، رئیس استودیوهای ایکس باکس اعلام کرده که این امر به عنوان بخشی از رویکرد مایکروسافت جهت “ساختن کامیونیتی پیرامون بازی‌ها، و نه دستگاه‌ها” محقق می‌شود.

هیلو اینفینیت در میان نسخه‌های اصلی مجموعه، اولین نسخه‌ای محسوب می‌شود که به‌طور همزمان بر روی کنسول‌ها و PC در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین شایان ذکر است که بخش مولتی پلیر Halo Infinite همانطور که از قبل اعلام شده بود، در زمان عرضه کاملا رایگان است.

مایکروسافت علاوه بر این عنوان کرده که به‌شکل نزدیکی با کامیونیتی پلتفرم PC مشغول همکاری بوده تا مطمئن شود Halo Infinite بهترین تجربه را بر روی این پلتفرم ارائه می‌دهد. نسخه PC بازی قابلیت‌هایی مانند پشتیبانی از صفحه نمایش الترا واید و سوپر الترا واید، تنظیمات گرافیکی پیشرفته گسترده، و کلیدگذاری سه‌گانه را در بر دارد.

بازی Halo Infinite پس از تجربه کردن یک تأخیر یک‌ساله، حالا در پاییز 2021 برای Xbox Series X/S، Xbox One و PC عرضه می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا