اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وان

اطلاعات جدیدی از بخش چند نفره بازی Halo Infinite منتشر شد

در جریان رویداد Xbox & Bethesda Showcase، جو استاتن و بانی راس قسمت‌هایی از داستان و بخش چند نفره بازی Halo Infinite را نشان دادند.

بازی Halo Infinite

در ابتدا نگاهی به Zeta Halo انداختیم که نسبت به سال گذشته پیشرفت فراوانی کرده است. سپس شاهد یک سکانس  بودیم که در آن مسترچیف با یک هوش مصنوعی جدید صحبت کرد. اینطور که به نظر می‌رسد کورتانا پس از اتفاقات بازی Halo 5: Guardians مفقود شده است. در انتهای تریلر این هوش مصنوعی جدید به مسترچیف ملحق شد.

سپس بخش چند نفره بازی معرفی شد و در آن شاهد اتفاقات آشنای سری Halo بودیم. اسلحه‌های جدیدی مانند Skewer در کنار اسلحه‌های پرطرفدار همیشگی مانند Spartan Hammer و Energy Sword در دسترس بازیکنان قرار خواهند گرفت و شما می‌توانید از Grappling Hook برای استراتژی‌های مختلف استفاده کنید. همچنین نگاهی کوتاه به مد Capture the Flag هم انداختیم.

بازی Halo Infinite در تعطیلات پایان سال 2021 برای کنسول‌های ایکس باکس سریز ایکس، ایکس باکس سریز اس، ایکس باکس وان و PC عرضه خواهد شد و بخش چند نفره آن به صورت رایگان در دسترس همگان قرار خواهد گرفت. در ضمن استودیو 343i اعلام کرده است که فردا اطلاعات بیشتری از بخش چند نفره منتشر خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا