اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وان

بازی Halo Infinite پاییز سال آینده عرضه خواهد شد

استودیو 343i با انتشار بیانیه‌ای در سایت Halo Waypoint اعلام کرده است که بازی موردانتظار Halo Infinite پاییز سال آینده عرضه خواهد شد.

بازی Halo Infinite

بازی Halo Infinite قرار بود تا در کنار عرضه کنسول‌های نسل جدید مایکروسافت منتشر شود اما بعد از پخش گیم‌پلی بازی و نگرانی هواداران نسبت به گرافیک بازی، تاخیر خورد. جوزف استاتن، کارگردان بازی، در این بیانیه گفته است که بخش داستانی بازی را در هفته اول کار بر روی پروژه، دو بار به اتمام رسانده است و سازندگان بازی هم‌اکنون در حال تعمیر باگ‌ها و پلیش هستند. همچنین آقای استاتن گفته است که عرضه بازی در پاییز سال آینده به توسعه‌دهندگان اجازه خواهد داد تا در طول تعطیلات “دوباره شارژ شوند”.

آقای نیل هریسون، کارگردان هنری بازی، در بخشی از این پست نوشته است که :

هدف اول دموی ماه جولای این بود که گیم‌پلی Halo Infinite را برای اولین بار نشان دهیم. با اینکه از این نظر موفق بودیم، واقعیت این است که کیفیت بصری بازی در حد و اندازه یک Halo نبود.

استودیو 343i گفته است که بازیکنان میتوانند منتظر NPC‌های با کیفیت‌تری باشند و کاراکترهای مختلف مانند بروت‌ها (که حالا با نام Craig شناخته می‌شوند) جزئیات بیشتری خواهند داشت.

در قسمت دیگر این پست به بخش چندنفره‌ی رایگان بازی نیز اشاره شد. آقای کریس بلوم گفته است که چندین گزینه مختلف برای شخصی‌سازی بازیکنان وجود خواهد داشت که از طریق بخش داستانی، چالش‌های مختلف و یا شرکت در رویدادها در دسترس قرار خواهند گرفت. علاوه بر این، نقشه‌های بخش چندنفره بزرگتر خواهند بود و قابلیت تغییر ساعت روز در این نقشه‌ها وجود خواهد داشت.

در آخر استاتن تایید کرده است که در سال آینده شاهد عرضه نسخه‌ی آزمایشی و دموی بخش چندنفره‌ی Halo Infinite خواهیم بود و استودیو 343i اطلاعات بیشتری را درباره روند توسعه بازی منتشر خواهد کرد.

بازی Halo Infinite پاییز سال آینده برای کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و PC عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا