اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وان

محیط‌های بزرگ بازی Halo Infinite چگونه مدیریت می‌شود؟ سازندگان پاسخ می‌دهند

به‌تازگی سازندگان بازی Halo Infinite از رویکرد خود در خصوص خلق محیط‌های بزرگ این عنوان صحبت کرده‌اند که در ادامه به آن می‌پردازیم. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Halo Infinite

در مصاحبه جدیدی که اخیرا آقای Paul Crocker (معاون کارگردان Halo Infinite) انجام داده، عنوان شده که این بازی علی‌رغم داشتن محیط‌های عظیم، به‌طور کامل یک بازی جهان باز نیست. با پیشروی در داستان، محیط‌های جدید در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. همچنین به‌نظر می‌رسد بازیکنان قادر خواهند بود که با بازگشت به محیط‌های قبلی، به اکتشاف چیزهای جدیدی بپردازند.

“بازی در جهان عظیم و گسترده‌ای جریان دارد. ما یک خط داستانی داریم که شما را در این دنیا به‌حرکت در می‌آورد و باعث باز شدن محیط‌های جدید می‌شوند. اما در هنگام پیشروی در بازی، شما می‌توانید به دلخواه به محیط‌های قبلی باز گردید و به گشت و گذار مشغول شوید. در این دنیا چیزهای زیادی برای پیدا کردن وجود دارد.”

آقای Jerry Hook (یکی از طراحان ارشد بازی) نیز در خصوص مزایای گشت و گذارهای انتخابی و فرعی هیلو اینفینت گفت: “با کاوش در حلقه، مستر چیف تجهیزات بیشتری را پیدا خواهد کرد. او همچنین همیشه راهی را پیدا خواهد کرد که بتواند این تجهیزات را آپگرید کند. این موضوع تنها مربوط به قوی شدن نیست، بلکه به انتخاب دادن به بازیکنان نیز بر می‌گردد. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که بازیکنان در هنگام بازی، این امکان را داشته‌باشند تا از روشی که می‌خواهند به موفقیت برسند.”

با توجه به صحبت‌های سازندگان، مستر چیف در طول بازی به تجهیزات و لوازم مختلفی مجهز خواهد شد. بازی Halo Infinite در تعطیلات پایان امسال برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی و همچنین سرویس Xbox Game Pass منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا