اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وان

در بازی Halo Infinite، اعضای The Banished می‌توانند از سلاح‌های انسان‌ها استفاده کنند

در مقاله Inside Infinite ماه مارچ، اطلاعات جالبی درباره بخش داستانی بازی منتشر شده است.

بازی Halo Infinite

جوزف استاتن از اعضای اصلی تیم Halo Infinite در انتهای این مقاله از تجربیات خود در بازی گفته است. او در بخشی نوشته است که در حال تجربه بخش داستانی بوده و تصمیم گرفته تا با یک Warthog فرار کند. بعد از مدتی رانندگی، نیروهای Banished با یک موشک SPNKr به او شلیک کرده‌اند. استاتن در ادامه گفته است که به لطف سیستم صداگذاری جدید، توانسته موشک را دفع کند اما نکته‌ای که توجه هواداران را جلب کرد، استفاده از موشک SPNKr توسط Banished بود چرا که این موشک توسط UNSC ساخته شده است. این بدین معنا خواهد بود که دشمنان شما در Halo Infinite از سلاح‌های انسان‌ها هم استفاده خواهند کرد.

طرفداران قدیمی این فرنچایز به یاد خواهند داشت که بروت‌ها در بازی Halo 2 از شاتگان‌های UNSC در برابر آربیتر و مسترچیف استفاده می‌کردندو اینطور که به نظر می‌رسد استودیو 343i از نسخه دوم سری Halo الهام گرفته است.

بازی Halo Infinite در ابتدا قرار بود ماه‌ها قبل در کنار کنسول‌های جدید ایکس باکس عرضه شود اما پس از نمایش گیم پلی، تا پاییز امسال تاخیر خورد و بازیگر نقش Spartan Griffin گفته است که بازی در ماه نوامبر عرضه خواهد شد. Halo Infinite برای کنسول‌های ایکس باکس سریز ایکس، ایکس باکس سریز اس، ایکس باکس وان و PC عرضه خواهد شد و  مانند دیگر بازی‌های فرست پارتی مایکروسافت، در روز عرضه بر روی سرویس Xbox Game Pass قرار خواهد گرفت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا