اخبار بازیپلی استیشن 4

لیست شدن بازی Hades برای پلی استیشن 4

اخیرا کاربر تیزبینی در فروم ResetEra متوجه شده که بازی Hades توسط هیئت رده‌بندی سنی بازی‌ها در کشور کره برای کنسول PS4 لیست شده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Hades

در حال حاضر استودیوی Supergiant Games در این خصوص چیزی را به‌صورت رسمی اعلام نکرده است. بازی تحسین‌شده Hades ابتدا در اواخر سال 2018 در حالت ارلی اکسس برای PC عرضه شده بود و پس از آن، در پاییز سال 2020 نسخه کامل آن در اختیار کاربران رایانه‌های شخصی و نینتندو سوئیچ قرار گرفت.

حال طبق اطلاعاتی که بر روی وب‌سایت هیئت رده‌بندی سنی بازی‌ها در کره قرار گرفته، این عنوان برای کنسول پلی استیشن 4 نیز منتشر خواهد شد. نکته جالبی که در مورد اطلاعات درج شده وجود دارد، این است که به گفته این وب‌وبسایت نسخه PS4 بازی هیدیس توسط کمپانی مادر راکستار یعنی شرکت Take-Two Interactive عرضه می‌شود.

خب، آیا این موضوع عرضه شدن Hades بر روی PS4 را کاملا تأیید می‌کند؟ خیر، اما لیست شدن بازی ممکن است به چنین چیزی اشاره داشته باشد و در نهایت شاهد عرضه این اثر بر روی کنسول‌های پلی استیشن و شاید ایکس باکس باشیم. در هر صورت، مثل همیشه باید منتظر اعلام رسمی سازندگان بمانیم.

آیا بابت عرضه شدن احتمالی Hades برای کنسول‌های بیشتر هیجان‌زده هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا