اخبار بازیکامپیوترنینتندو سوییچ

قابلیت کراس سیو به بازی Hades اضافه شد

کاربران بازی Hades از همین حالا می‌توانند سیو خود را بین PC و کنسول Nintendo Switch جابجا کنند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Hades

هنگامی که چند ماه پیش استودیو Supergiant Games عنوان هیدیز را برای نینتندو سوئیچ معرفی کرد، اعلام شد که این بازی از قابلیت کراس سیو بهره می‌برد. اما پس از گذشت مدتی مشخص شد که سازندگان بجای به‌تأخیر انداختن خود بازی، اضافه کردن این قابلیت را به یک روز دیگر و پس از عرضه موکول می‌کنند.

حالا آن روز رسیده و کاربران می‌توانند به‌راحتی از طریق منوی اصلی بازی (بر روی Nintendo Switch)، گزینه Cross-save را انتخاب و پس از آن با وارد کردن اکانت استیم یا اپیک خود این قابلیت را فعال کنند.

بازی Hades در طی رویداد TGA اخیر در چندین بخش کاندید شده بود و توانست جایزه بهترین بازی اکشن سال را از آن خود کند. این عنوان تا سپتامبر امسال موفق شده بود تا 1 میلیون نسخه بفروشد. هرچند 700 هزار نسخه از آن مربوط به نسخه Early Access بوده، اما فروختن 300 هزار نسخه تنها چند روز پس از عرضه کامل برای یک بازی مستقل آماری عالی محسوب می‌شود.

در پایان می‌توانید بررسی بازی Hades را هم‌اکنون از بازی سنتر مطالعه کنید. این عنوان هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی و نینتندو سوئیچ در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا