Guillermo del: عنوان InSane دیگر یک سه گانه نخواهد بود
اکنون که کمپانی THQ به دلیل مشکلات داخلی، ساخت عنوان InSane را متوقف و آن را به کنار گذاشته است، کارگردان این عنوان، آقای Guillermo del Toro به دنبال یک ناشر برای بازی خود میگردد و شاید هم در این کار موفق بوده است.
وی ضمن گفتگو با سایت IGN اذعان داشت: " ما تصمیم داشتیم بعد از THQ به دنبال سازنده های دیگری بگردیم اما به نظر میرسد قرار است ساخت آن را بعد از اولین ملاقاتی که داشتیم، شروع کنیم. من نمیتوانم افشا کنم که این ملاقات کجا بوده است اما در اولین ملاقات خود به سراغ یک سازنده بزرگ رفتیم و به نظر میرسد که آن ها این بازی را برداشته اند زیرا آن را دوست داشته اند."
آقای Del Toro گفت که آن ها دو سال از انتشار چیزی که به طور معمول به سه سال میانجامد، فاصله داشته اند: " ما یک سال و نیم خوب را در این کار گذاشته ایم و دنیایی داریم که میتوانیم بر روی آن حساب باز کنیم. اما اکنون قصد داریم که از کارهای پایه همانند برنامه نویسی، ساخت موتور گرافیکی و امتحان کردن آن شروع کنیم. این به خوبی دو سال مدل سازی، رندرینگ، خلق محیط و … زمان خواهد برد. کارهای اساسی این بازی انجام شده است و اکنون ما باید شروع به ساخت آن بکنیم."
این فیلم ساز هم چنین اظهار داشت که ساخت یک 3 گانه دیگر در اولویت نیست و اکنون اولویت با ساخت یک عنوان خوب است و این چیزی است که آن ها بر روی آن تمرکز کرده اند.