اخبار بازی

احتمال عرضه بازی GTA VI در سال 2023

طبق گزارشی که اخیرا وب‌سایت ونچر بیت منتشر کرده، این احتمال وجود دارد که بازی GTA VI در سال 2023 منتشر شود.

بازی GTA VI

راکستار پس از عرضه بازی Red Dead Redemption 2 هنوز مشخص نکرده که در حال کار بر روی چه عنوانی است، اما به‌تازگی شرکت Take-Two اطلاعاتی را منتشر کرده که احتمالا به عرضه بازی GTA VI در سال 2023 اشاره دارد. اما چرا 2023؟ برای یافتن پاسخ به این سوال، در ادامه با ما همراه باشید.

طبق گزارش ونچر بیت، کمپانی تیک-تو قصد دارد که در سال مالی 2024 هزینه‌های تبلیغاتی خود را تا 89 میلیون دلار افزایش دهد. برخی آنالیزها نشان می‌دهند که تیک-تو در این مدت (اکتبر 2023 تا سپتامبر 2024) قرار است بازی مهمی را عرضه کند و احتمال دارد این بازی مهم، GTA VI باشد. برای پی بردن به اهمیت سرمایه‌گذاری عظیم این شرکت در سال مالی 2024، باید بدانید که تیک-تو برای امسال تنها 11.8 میلیون دلار را برای هزینه تبلیغات در نظر گرفته‌است.

ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانیم سال گذشته تیک-تو برنامه داشته تا حدود 80 میلیون دلار بودجه بازاریابی را یک سال زود تر و در سال مالی 2023 خرج کند؛ اما در نهایت بنا به دلایلی که تیک-تو تاکنون در مورد آن صحبتی نکرده‌است، تصمیم گرفته‌شده تا مصرف این بودجه تا یک سال بعد به تعویق بیوفتد. ممکن است گسترش بیماری کووید-19 بر روی ساخت بازی GTA VI نیز مانند بسیاری از عناوین دیگر تاثیر گذاشته و مراحل ساخت آن را کمی کند تر کرده‌باشد.

به هر حال، تا زمانی که تیک-تو یا راکستار اطلاعات رسمی را منتشر نکنند نمی‌توان با قاطعیت در خصوص تاریخ عرضه GTA VI صحبت کرد و این آنالیزها تنها احتمالات را بررسی می‌کنند. اما چیزی که مشخص است، این است تیک-تو برای سال 2023 برنامه‌های بزرگی در سر دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا