اخبار بازیگوگل استیدیا

شایعه: بازی GTA V در راه گوگل استیدیا

طبق یک شایعه جدید که اخیرا در فضای مجازی پیچیده، گوگل استیدیا نیز در آینده به پلتفرم‌های بازی GTA V می‌پیوندد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

نسخه Google Stadia بازی GTA V

راکستار مَگ که یک منبع غیر رسمی مرتبط با اخبار مربوط به شرکت Rockstar است، به‌تازگی مدعی شده که عنوان جی تی ای V در طی چند هفته و یا چند ماه دیگر برای Google Stadia معرفی خواهد شد. این منبع عنوان کرده که تاریخ عرضه GTA V بر روی گوگل استیدیا نزدیک به زمان انتشار این بازی بر روی کنسول‌های نسل بعدی خواهد بود. همچنین راکستار مَگ تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید را منتشر کرده که به‌نظر می‌رسد ممکن است مربوط به نسخه Google Stadia این بازی باشد.

با توجه به اینکه دیگر ساخته راکستار یعنی Red Dead Redemption 2 هم‌اکنون بر روی این پلتفرم قرار دارد، چندان عجیب نیست که این شرکت تصمیم بگیرد تا پر فروش‌ترین ساخته تاریخ خود را نیز برای گوگل استیدیا منتشر کند. اما از طرف دیگر، مدتی پیش شایعاتی وجود داشت که از ناراضی بودن تیک-تو بابت سود نه‌چندان بالای حاصل از این پلتفرم و احتمال قطع رابطه تیک-تو با گوگل خبر می‌داد.

در هر صورت، مانند همیشه باید برای ایجاد اطمینان از این موضوع تا زمان اعلام رسمی گوگل و یا راکستار منتظر ماند. از آنجایی که راکستار معمولا معرفی‌های خود را از طریق تریلر و یا توئیت‌های ناگهانی انجام می‌دهد، تا قبل از آن نمی‌توان به صحت و یا عدم صحت این شایعه پی برد.

عنوان GTA V در کنار PC، بر روی کنسول‌های نسل قبلی و فعلی در دسترس است. این بازی در سال آینده برای کنسول‌های نسل بعدی نیز منتشر خواهد شد و نینتندو سوئیچ و گوگل استیدیا، تنها پلتفرم‌های مدرنی هستند که GTA V تاکنون بر روی آن‌ها منتشر نشده‌است.

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”esm nadaram, post: 4831838, member: 43750″]
    Stadia اگه میخواست بگیره و خودشو مطرح کنه باید 2 ماه gta 6 رو انحصاری می‌کرد.

    خيلي میرفت رو صدر اخبار رسانه ای
    [/QUOTE]
    متاسفانه استیدیا از لحاظ تبلیغات و رسانه و… کاملا تو بوفه اصلا اینا بازی خوب کم میارن رو سیستمشون که هیچ انحصاری هاشون هم دندون گیر نیستند. تا الان هم حدود دو سه تا استودیو داخلی دارند که اونا هم معلوم نیست تو چه مرحله این

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا