اخبار بازی

دن هاوسر، رئیس سابق Rockstar استودیوی جدیدی را تأسیس کرده است

اینطور که به‌نظر می‌رسد، دن هاوزر که در سال 2020 از شرکت Rockstar جدا شده بود اکنون کمپانی دیگری را تأسیس کرده. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

تصویر Dan Houser

به‌تازگی کاربران فروم GTA و وب‌سایت فرانسوی Rockstar Mag متوجه شده‌اند که دن هاوزر شرکتی به‌نام Absurd Ventures In Games را در بریتانیا بنا کرده است. طبق یک فهرست بیزنسی کمپانی که تصویر آن رویت شده، دن هاوزر این شرکت را اخیرا و در تاریخ 23 ژوئن 2021 به ثبت رسانده و کارگردان این استودیو محسوب می‌شود.

در حال حاضر جزئیات بسیار کمی در مورد این کمپانی در دسترس قرار گرفته. استودیوی Absurd Ventures In Games به عنوان یک شرکت مرتبط با توسعه نرم‌افزار سرگرمی و تعاملی ثبت شده که نزدیک‌ترین چیز به آن، همان بازی‌های ویدئویی است.

دن هاوسر در کنار برادر خود سم، یکی از موسسان اصلی Rockstar در سال 1998 محسوب می‌شد. او بیش از هر چیز بابت نویسندگی خود در عناوین تحسین‌شده مجموعه‌های GTA و Red Dead Redemption شناخته می‌شود. 2 سال پس از ساخت Red Dead Redemption 2 که آخرین پروژه دن هاوزر به‌شمار می‌آید، او راکستار را برای یک استراحت طولانی‌مدت ترک کرد. پس از آن، برادر او سم هاوزر رئیس راکستار باقی ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا