اخبار بازی

فروش بازی GTA V به 135 میلیون نسخه رسید | بازی Borderlands 3 ده میلیونی شد

طبق اعلام شرکت Take-Two، فروش بازی GTA V به رقم خیره‌کننده 135 میلیون رسیده‌است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

بازی GTA V

کمپانی‌های مختلفی در حال به‌اشتراک گذاشتن نتایج سود مالی خود هستند. کمپانی تیک-تو نیز در این میان میزان فروش عناوین خود مانند Borderlands 3 و Red Dead Redemption 2 و همچنین GTA V را تا روز 30 جون 2020 اعلام کرده که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

همان‌طور که گفته شد، GTA V همچنان به عملکرد فوق‌العاده خود در بازار ادامه می‌دهد و فروش این بازی هم‌اکنون به بیش از 135 میلیون نسخه رسیده‌است. به گفته مدیر عامل تیک-تو یعنی آقای Strauss Zelnick، رایگان شدن GTA V بر روی فروشگاه اپیک گیمز در این موضوع بی تاثیر نبوده و به‌نظر می‌رسد ناشر بازی در یکی از اهداف مهم خود یعنی “بالا بردن تعداد مخاطبان” موفق بوده‌است.

در ادامه اعلام شد که دیگر ساخته راکستار یعنی بازی Red Dead Redemption 2 نیز موفق شده تا 32 میلیون نسخه بفروشد. از طرف دیگر، فروش بازی NBA 2K20 به 14 میلیون نسخه رسیده و طبق اطلاعات رسمی، درصد مشتریانی که این عنوان سالانه را پشت سر هم تهیه می‌کنند، در سال 2020 به 126% افزایش پیدا کرده‌است.

فروش آخرین ساخته گیرباکس یعنی بازی Borderlands 3 نیز از ده میلیون نسخه عبور کرده و به به‌طور دقیق‌تر به 10.5 میلیون نسخه رسیده‌است. همچنین در پایان اعلام شد The Outer Worlds که یکی از کاندیدای بهترین بازی سال گذشته محسوب می‌شد، موفق شده تا بیش از 2.8 میلیون نسخه بفروشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا