اخبار بازی

بازی Gotham Knights تا سال 2022 تأخیر خورد

استودیوی WB Games Montreal از طریق توئیتر رسمی بازی Gotham Knights اعلام کرد که زمان عرضه این بازی به تعویق افتاده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Gotham Knights

پس از اعلام تأخیر بازی Hogwarts Legacy، شرکت Warner Bros. Interactive Entertainment اخیرا اعلام کرده که بازی گاتهام نایتز نیز بجای 2021، در سال 2022 عرضه خواهد شد. سازندگان در پیام خود در مورد این تأخیر گفتند:

“ما زمان بیشتری را به بازی اختصاص می‌دهیم تا بهترین تجربه ممکن را برای بازیکنان به ارمغان بیاریم. از طرفداران شگفت‌انگیز خود بابت حمایت‌های بی پایانشان از Gotham Knights متشکریم. ما مشتاقیم تا در ماه‌های آینده بازی را نمایش دهیم.”

هرچند در پیام سازندگان اشاره‌ای به کووید-19 نشده، اما احتمالا همه‌گیری جهانی تأثیر زیادی بر روند توسعه بازی گذاشته است. در همین حال، بازی Suicide Squad نیز توسط Rocksteady در دست ساخت قرار دارد و برای عرضه در سال 2022 برنامه‌ریزی شده.

بازی Gotham Knights در خط زمانی متفاوتی از سه‌گانه بتمن جریان دارد. در این عنوان که بتمن کشته شده و Court of Owls امنیت گاتهام را تهدید می‌کند، بازیکنان در نقش بت گرل، نایت وینگ، رد هود و رابین با همکاری یکدیگر در مقابل این تهدید می‌ایستند و نظم و قانون را به شهر باز می‌گردانند.

بازی Gotham Knights در سال 2022 برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا