اخبار بازی

سرویس Google Play Pass در هفته جاری با 350 بازی و اپ عرضه می‌شود

Google Play Pass

درست یک هفته پس از انتشار سرویس Apple Arcade توسط اپل، شرکت گوگل نیز اعلام کرد سرویس Google Play Pass که پیش از این در سال جاری معرفی شده بود در هفته جاری عرضه خواهد شد. با این حال این دو سرویس چند تفاوت اساسی با یکدیگر خواهند داشت.

برای مثال سرویس Google Play Pass تنها محدود به بازی نمی‌شود. این سرویس شامل اپلیکیشن‌های متنوع متفاوتی می‌شود که مخاطب می‌تواند بدون پرداخت درون برنامه‌ای از آن‌ها استفاده کند. برخلاف Apple Arcade، سرویس گوگل تنها شامل ارائه عناوین انحصاری نمی‌شود بلکه بسیاری از بازی‌ها هم‌اکنون برای هر دو پلتفرم iOS و اندروید هم در دسترس قرار دارند. چنان‌چه اشتراک این سروس را تهیه کنید استفاده از بازی‌ها کاملا رایگان بوده و شامل هیچ گونه تبلیغات و یا پرداخت درون برنامه‌ای نخواهند بود.

سرویس Google Play Pass در زمان عرضه دارای بیش از 350 بازی و اپلیکیشن بوده که از میان آن‌ها می‌توان به عناوینی نظیر Terraria، Reigns: Game of Thrones و Stardew Valley اشاره کرد. قرار است در هر ماه نیز بازی‌های جدیدی به آن اضافه شود.

این سرویس در هفته جاری عرضه شده و در ابتدا تنها در بازار آمریکا در دسترس قرار می‌گیرد اما به‌زودی در سایر مناطق هم منتشر می‌گردد. قیمت تهیه اشتراک ماهانه آن برابر 5 دلار اعلام شده است اما اگر تا قبل از روز 10 اکتبر اقدام به خرید اشتراک این سرویس کنید می‌توانید آن را برای یک سال با قیمت 2 دلار در ماه تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا