اخبار بازیپلی استیشن 5کامپیوتر

توضیحات سازندگان در مورد مراحل فرعی بازی Godfall

به گفته سازندگان بازی Godfall، مراحل فرعی این عنوان عاری از فچ کوئست هستند و “مبارزه‌محور” خواهند بود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

 

بازی Godfall

 

گادفال یکی از اولین گزینه‌هایی به‌شمار می‌رود که با ورود به نسل بعد در اختیار کاربران PlayStation 5 و همچنین PC قرار خواهد گرفت. این عنوان که به‌صورت تک نفره و کواپ قابل اجراست، تاکنون تریلر و اطلاعات زیادی را دریافت کرده که در اکثر آن‌ها می‌توان کلیدی بودن نقش مبارزات را مشاهده کرد.

 

سازندگان در صحبت‌های خود اعلام کرده‌اند که این بازی شامل المان‌های نقش آفرینی و همچنین مراحل فرعی. نیزخواهد بود. اما آقای Dick Heyne (تهیه‌کننده فنی بازی) در مصاحبه با Gamebyte تأکید کرد مراحل فرعی Godfall فچ کوئست نیستند و بر روی مبارزات تمرکز دارند: مراحل فرعی گادفال مبارزه‌محور هستند. Archonها خود را از طریق مبارزه نشان می‌دهند. در حین مبارزه، فعالیت‌های مختلفی هستند که پدیدار می‌شوند. اما در گادفال هیچ فچ کوئستی وجود ندارد.”

 

در هر صورت، باید تا زمان عرضه بازی صبر کرد و دید ادعای آقای Heyne در این خصوص تا چه حد صحیح خواهد بود. بازی Godfall در تاریخ 12 نوامبر برای پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی (از طریق فروشگاه اپیک گیمز) منتشر خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا