اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

قابلیت انتقال سیو بازی God of War از پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5 تأیید شد

صفحه رسمی سونی سانتا مونیکا با انتشار توئیتی تأیید کرد که دارندگان بازی God of War می‌توانند سیو خود را از پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5 انتقال دهند و از تجربه بازی به‌صورت 60 فریم بر روی نسل بعد، لذت ببرند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی God of War

عنوان God of War پس از عرضه در سال 2018 توانست موفقیت‌های بزرگی را کسب کند. نیاز به گفتن نیست که این بازی در میان کاربران PS4 از محبوبیت بالایی برخوردار است و با توجه به معرفی دنباله آن برای PS5، مطمئنا افراد زیادی هستند که قصد دارند God of War 2018 را در نسل بعد نیز تجربه کنند. از طرف دیگر افرادی که فرصت تجربه بازی در این نسل را نداشتند، می‌توانند برای اولین بار در نسل بعد با ماجراجویی کریتوس و آترئوس همراه شوند.

طبق توئیت استودیو Sony Santa Monica، بازیکنان قادرند تا در حالت Favor Performance بر روی PS5، گاد آو وار را به‌صورت 60 فریم اجرا کنند. انتقال سیو بین نسلی نیز علاوه بر این نسخه، برای بازی God of War III Remastred هم تأیید شده است. البته هنوز اطلاعاتی از بهبودهای بصری ریمستر نسخه سوم در دسترس نیست.

سونی همچنین در ماه گذشته مجموعه PlayStation Plus Collection را برای PS5 معرفی کرده بود که اسم God of War نیز در فهرست آن دیده می‌شد. بدین صورت تمام کاربران پلاس در زمان عرضه PS5 به این عنوان دسترسی خواهند داشت.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا