اخیرا آقای «Cory Barlog» کاگردان عنوان «God of War» در رویداد «Devcom» در شهر کلن آلمان، درباره ساخت این عنوان صحبت کرده و اطلاعات جالبی در مورد روزهای اولیه ساخت این عنوان محبوب به اشتراک گذاشتهاند.
با توجه به آقای بارلوگ و گزارش «GameSource»، اساطیر نورس تنها نامزد برای این عنوان نبوده و در برخی نقطه نظرات سه گزینه دیگر نیز مد نظر بوده است؛ اساطیر یونان، اینکا و هندو
بعد از انتخاب اولیه، با توجه به گزارش کاربر توییتر «PlayUnexplored»، اساطیر مصر و نورس هر کدام با شانس 50 درصدی باقی ماندند و در نهایت خود آقای بارلوگ، نظر نهایی را ارائه دادند و نورس را انتخاب کردند. به نظر میرسد که این فضای مصر به اندازه کافی جدی بوده و کانسپت آرت نیز برای آن ساخته شده که شما میتوانید نمونهای از آن را در پایین مشاهده کنید که در این کنفرانس نشان داده شد. در تصویر میتوانیم یک «Sphynx» به همراه تعدادی مبارز را مشاهده کنیم که در گوشه تصویر نیز کریتوس و پسرش «Atreus» قرار دارند و پسر کریتوس ظاهرا یک پوشش مصری قدیمی به تن دارد.
با توجه به صحبتهای آقای بارلوگ تیم «Santa Monica» سه سال زمان برای محتوا داشته، اما تنها دو سال برای تبدیل کردن آن به یک عنوان و دائم گفتگوهایی وجود داشته که چه چیزی باقی بماند و چه چیزی حذف شود. آقای بارگوک توضیح میدهند که داشتن تهیه کنندگان عالی در این پورسه، بسیار مهم است.
به هر حال چند ماه قبل عنوان God of War با انتخاب مقصد نورس، انتشار یافت و هم از نظر فروش و هم به دست آوردن نظر منتقدان، خیلی خوب عمل کرد و توانست متای فوق العاده 94 را کسب کند.
نظر شما چیست؟ آیا فکر میکنید در آینده شاهد رفتن کریتوس به مصر خواهیم بود؟ شما ترجیح میهید که این عنوان در مصر باشد یا نورس؟
منبع: DualShockers