300x-1.jpeg
سری جدید بازیهای Tom Clancy یعنی Ghost Recon: Future Soldier به زودی منتشر خواهد شد و سازنده آن صحبتهای جالبی در مورد این بازی کرده است و از سوی شرکت Ubisoft بیان شد که Future Soldier بسیار واقعیتر از بازی Call of Duty خواهد بود.
کارگردان بصری بازی یعنی Jean-Marc Geoffrey در مصاحبهای با سایت Eurogamer بیان کرد با وجود توانایی نامریی شدن در بازی و قابلیت دیدن دشمنان در پشت دیوار، Ubisoft باید تلاش کند تا Future Soldier را واقعی نگه دارد. او ادامه داد: "اگر شما یک تیم چهار نفره داشته باشید که به راحتی با دویدن و شلیک کردن 40 نفر را از پای در میآورند، این واقعی نیست. اگر با هم تیمی خود خوب عمل کنید و تجهیزات مناسب را دارا باشید شما در Future Soldier موفق خواهید شد. این بازی فقط خوب بودن در شلیک کردن نیست، ما نمیخواهیم یک نفر بدود و شلیک کند و تمام دشمنانش را به راحتی از پای دربیاورد. ما سعی داریم تا کاری کنیم بازیبازان اول فکر کنند و بعد شروع به شلیک کردن کنند."
ایشان افزود: "فکر نمیکنم شوترهای حال حاضر خیلی آسان باشند و بازار هم نشان میدهد بازیهای مانند Call of Duty بسیار خوب عمل میکنند اما فکر نکنم چیزی بین این شوتر با سبک آرکید و دیگر بازیهای شبیه ساز واقعی شوتر نظامی باشد. فکر کنم بتوانیم یک جایگاه بین این دو طرف پیدا کنیم."
Tommy Jacob کارگردان هنری بخش چند نفره بازی هم موافق این صحبتهاست. او بیان کرد: "Future Soldier برای کسانی است که عاشق بازیهای شوتر هستند اما به دنبال چیزی جدید در این ژانر میگردند."
Jacob از سوی Ubisoft در مورد لباسهای سربازان آینده میگوید: " در گذشته بازی Future Soldier هدف واقعی بودن خودش را از دست داده بود. Ubisoft لباسهایی که در گذشته برای سربازان طراحی کرده بودیم را قبول کرده بود (همان لباسهایی که در E3 2010 به نمایش درآمد) اما این لباس قبلا زرهای کامل با موشکهایی بر روی شونه های سربازها نبود و بسیار تخیلی طراحی شده بودند. تیم طراحی Future Solider متوجه شدند که لباسی مربوط به آینده و پیشرو ساختند اما چیزی درخور و مناسب Ghost Recon نبود. ما میخواستیم به چیزی برسیم که کمتر تخیلی و بیشتر شبیه به سربازهای نیروی ویژه باشد. تکنولوژی ردای نامریی به صورت نمونه اولیه وجود دارد. پس تکنولوژی نامریی شدن چیزی است که روزی وارد دنیای ما میشود."
تکنولوژی بعدی که در بازی Future Solider مورد استفاده قرار گرفته است چیزی نیست جز کینکت. Jacob در مورد وجود کینکت در بازی گفت: "بسیار مفرح است! ما میخواهیم بازیباز حس کند که یک اسلحه در دستانش قرار دارد. فکر نمیکنم کینکت برای استفاده کامل در بازیهایی چون Future Solider آماده باشد، اما برای بررسی و آزمایش یک تفنگ مناسب به نظر میآید. برای ما، این بهترین استفاده کینکت در بازی بود. به دور از متقاعد کردن افراد من فقط میگویم آن را امتحان کنید."
Future Soldier دارای بخش آسان نیز میباشد. این بخش مخصوص بازیبازان کژوال طراحی شده که میتوان در آن به امکانات بیشتری دست یافت. و آیا این بخش آسان همانند CoD خواهد بود؟ Jean-Marc Geoffrey این مسئله را تایید کرد. او بیان کرد: "بخش آسان بازی طراحی شده است تا بتوان در آن زنده ماند، ولی همچنان شما باید مراقب باشید. ما سعی داریم تا با بازیباز خوب و روراست باشیم. ولی اگر فقط در حال فرار کردن و چرخیدن باشند ما به آن اندازه هم خوب نخواهیم بود. اگر شما یک فانتزی در مورد نیروهای ویژه خلق کنید، نمیتوانید رفتار عجیب و غریب بازیبازان را قبول کنید."
یک ماه تا عرضه بازی بر روی کنسولها مانده است و Ubisoft خود را برای نسخه آزمایشی (Beta) آماده میکند. نسخه آزمایشی شامل کسانی خواهد شد که: نسخه اصلی بازی را پیش خرید کردهاند، دارندگان Splinter Cell: Conviction و اعضای PlayStation Plus در آمریکا. Ubisoft تایید کرد بتا شامل مشترکان PlayStation Plus در اروپا نخواهد شد. برای اعضای سرویس آنلاین یوبیسافت یعنی UPlay یک کلید ارایه خواهد شد.
کنسول داران میتوانند بازی را در 25 می بازی کنند، اما pc بازان باید تقریبا یک ماه دیرتر برای خرید این بازی صبر کنند. دلیل تاخیر برای PC تمرکز بیشتر برای بهینه سازی کنترل و رندرینگ بازی است. Ghost Recon Online جایگزین بازی Future soldierشده بود که بعدها نسخه PC آن دوباره تایید شد.