اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

شایعه: بازی Ghost of Tsushima یک اکسپنشن داستانی مستقل دریافت می‌کند

طبق شایعه‌ای که اخیرا از طرف Shpeshal_Nick در توئیتر مطرح شده، اکسپنشن مستقل بازی Ghost of Tsushima با نام Ghost of Ikishima در دست ساخت است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Ghost of Tsushima

طبق این شایعه، بازی Ghost of Ikishima تا پایان سال 2021 منتشر می‌شود. ایکیشیما مجمع الجزایری است که در نزدیکی سوشیما واقع شده و بخشی از حمله مغولان را شامل می‌شد. بنابراین انتخاب کردن این منطقه برای روایت داستانی کوتاه‌تر، منطقی به‌نظر می‌رسد.

علاوه بر این، Shpeshal_Nick که پیش‌تر سابقه لو دادن اطلاعات صحیحی را دارد، اشاره کرده «گوست او ایکیشیما» از لحاظ مقیاس چیزی شبیه به Uncharted: The Lost Legacy، Marvel’s Spider-Man: Miles Morales و یا دی ال سی Gears 5: Hivebusters خواهد بود. هنوز جزئیاتی در مورد اینکه آیا شخصیت قابل بازی جین ساکای است و یا کنترل شخصیت جدیدی را بر عهده خواهیم گرفت، منتشر نشده.

با توجه به حضور نداشتن سونی در E3 2021، حدس و گمان‌های زیادی در مورد برگزاری یک رویداد پلی استیشن در تابستان امسال وجود دارد. ممکن است گوست او ایکیشیما بخشی از این رویداد احتمالی باشد، اما این موضوع فعلا در حد شایعه باقی می‌ماند و باید تا زمان اعلام رسمی استودیوی Sucker Punch و سونی منتظر ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا