اخبار بازیپلی استیشن 4

حالت آنلاین بازی Ghost of Tsushima معرفی شد

استودیو Sucker Punch به‌طور رسمی از حالت آنلاین بازی Ghost of Tsushima رونمایی کرد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Ghost of Tsushima Legends

حالت چنده نفره Co-op این بازی در قالب یک بروزرسانی رایگان و در پاییز امسال با نام Ghost of Tsushima: Legends عرضه می‌شود. این حالت به‌طور کامل از داستان جین ساکای و همراهان او جداگانه خواهد بود و بر روی افسانه‌های محلی ژاپنی تمرکز دارد. آقای Darren Bridges (طراح ارشد ساکر پانچ) درباره بروزرسانی Legends می‌گوید:

“ما Legends را به‌گونه‌ای طراحی کرده‌ایم که یک تجربه کاملا چندنفره باشد. شما قادر هستید که در حالت دو نفره، به بازی کردن مراحل داستانی جدیدی بپردازید که با پیشروی در آن سخت‌تر خواهند شد. هسته اصلی مبارزات در این بخش بر اساس بخش تک‌نفره خواهد بود، اما تحولاتی جادویی در آن به‌وجود آمده که غالبا نیازمند هماهنگی دقیق با همراهان است.”

این حالت همچنین دارای یک بخش Survival دو الی چهار نفره خواهد بود که بازیکنان در آن به مبارزه با مجموعه‌ای از دشمنان (از جمله نوعی دشمن جدید با قابلیت‌های فراطبیعی) خواهند پرداخت. سازندگان 4 کلاس مختلف را تحت عنوان Ronin ،Assassin ،Hunter و Samurai معرفی کرده‌اند که هر کدام از آن‌ها نقاط قوت خاصی دارند. در آینده اطلاعات بیشتری در خصوص ویژگی‌های مخصوص کلاس‌های مختلف منتشر خواهد شد.

بروزرسانی Ghost of Tsushima: Legends در پاییز امسال به‌طور رایگان برای دارندگان بازی اصلی عرضه خواهد شد. توجه داشته‌باشید که علی‌رغم رایگان بودن این بروزرسانی، همچنان برای تجربه حالت آنلاین گوست او سوشیما به اشتراک PS Plus نیاز خواهید داشت.

یک دیدگاه

  1. عمرا هیچ کس 2017 باورش می شد تو 2020 گوست مولتی پلیر داشته باشه، بعد Tlou 2 نه :دی
    ماشاءلله به این 2020 :دی

    بازی همین جوریش به نسبت سینگل پلیر بودنش Legging وحشتناک قوی ای تو جدول های فروش ریجن ها مختلف (مخصوصا ژاپن!) داشته
    با این دیگه نور علی نور میشه
    عجب ایده ای هم پیاده کردن لامصبا :دی
    دمشون گرم 😡

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا