اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

آیا بازی Genshin Impact به نسل بعد می‌آید؟ سازندگان پاسخ می‌دهند

اخیرا سازندگان بازی Genshin Impact اعلام کرده‌اند که در خصوص عرضه این عنوان برای نسل بعد برنامه‌هایی دارند که در آینده آن‌ها را به‌اشتراک خواهند گذاشت. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Genshin Impact

مطمئنا شما هم تاکنون نام بازی Genshin Impact را شنیده‌اید. مدتی می‌شود که این عنوان رایگان سر و صدای زیادی را در فضای مجازی ایجاد کرده و همچنین تاکنون موفق شده تا بیش از 100 میلیون دلار سوددهی داشته‌باشد. Genshin Impact در حال حاضر بر روی رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و تلفن‌های همراه در دسترس است، اما آیا این عنوان برای نسل بعدی کنسول‌های خانگی نیز منتشر می‌شود؟

به‌تازگی Twinifinite با سازندگان بازی یعنی استودیو miHoYo مصاحبه‌ای داشته که در آن پیرامون این موضوع صحبت‌هایی انجام شده است. با اینکه miHoYo چیزی را به‌صورت رسمی و قطعی تأیید نکرده، اما می‌توان برداشت کرد که سازندگان قصد دارند این بازی را تنها بر روی پلی استیشن 5 منتشر کنند:

“ما در خصوص کنسول‌های نسل بعد برنامه‌هایی داریم، و این برنامه‌ها را زمانی که به‌خود شکل بگیرند اعلام می‌کنیم. ما در حال حاضر برنامه‌ای برای عرضه بازی بر روی Xbox نداریم.”

در هر صورت، همان‌طور که گفته شد تاکنون چیزی به‌طور کامل تعیین نشده و برای پی بردن از برنامه‌های این شرکت باید منتظر بمانیم؛ اما صحبت‌های سازندگان به‌گونه‌ای به‌نظر می‌رسد که PS5 تنها پلتفرم نسل بعدی بازی باشد. شایان ذکر است که عرضه Genshin Impact برای کنسول نینتندو سوئیچ تأیید شده، اما تاریخ انتشار دقیق آن هنوز مشخص نیست.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. خب اینها که رسمی اعلام نمیکنن.
    اما اگه پای قراردادی هم با سونی در میون باشه، باز خود mihoyo ضرر کرده.
    دیگه تو بازار 50 میلیونی x1، بطور بدبینانه حداقل 3-2 میلیون پلیر که میتونستن جذب کنن!

    دیگه نسل بعد بماند، اما همین تعداد پلیر آرزوی دست نیافتنی خیلی از بازیهای انلاین، حتی کله گنده هاش هست.

    حرکت واقعا مزخرفی بود از سمت mihoyo.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا