بازی Gears of War 6 از آنچه فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر است!

طبق گفته یکی از اینسایدرهای معروف ایکس باکس به نام نیک بیکر، ساخت جدیدترین نسخه از سری بازی‌های Gears of War سریع‌تر از انتظار توسعه دهندگانش پیشرفت کرده و احتمالا به زودی شاهد معرفی و عرضه آن از سوی مایکروسافت و استودیو کوالیشن خواهیم بود.

این منبع که پیش‌تر هم سابقه افشای خبرهای صحیح در حوزه ویدئوگیم را داشته، در اپیزود جدیدی از پادکست Xbox Era اعلام کرد که طبق شنیده‌هایش بازی جدید فرانچایز گیرز نسبت به بازی قبل آزادی عمل بیشتری خواهد داشت و اوپن ورلد تر خواهد بود؛ اگرچه دقایقی بعد، بیکر حرف خود را اصلاح کرد و اذعان داشت که منظورش این نیست که Gears 6 یک بازی تماما Open World خواهد بود بلکه نسبت به Gears 5، گیمر آزادی بیشتری در محیط بازی خواهد داشت که البته این یعنی با توجه به المان‌های جهان‌باز بازی قبل، گیرز 6 نسبت به نسخه‌های اولیه این فرانچایز بسیار Open تر خواهد بود با این حال اما بیکر اصرار داشت که این اثر یک بازی تماما جهان‌باز مناسب نخواهد بود.

در نهایت اما این اینسایدر حرفی از تاریخ انتشار و یا معرفی Gears 6 نزد اما اگر حرف او راجع به روند بسیار سریع و روان توسعه بازی درست باشد احتمالا به زودی شاهد معرفی آن خواهیم بود.

البته تا لحظه نگارش این خبر، ایکس باکس یا کوالیشن واکنشی راجع به این موضوع نداشته‌اند و همه چیز فعلا درحد شایعه و حدس و گمان قرار دارد.

خروج از نسخه موبایل