اخبار بازی

بازی Gears 5 تبدیل به بهترین لانچ مایکروسافت در این نسل شد

بازی Gears 5

بازی Gears 5 به بهترین لانچ مایکروسافت در میان عناوین انحصاری و فرست پارتی آن در نسل جاری تبدیل شد. از تاریخ 6 سپتامبر که دوره دسترسی پیش از موعد برای دارندگان نسخه Ultimate Edition و مشترکین آلتیمیت Game Pass فعال گردید این بازی موفق شده بیش از سه میلیون مخاطب جذب کند.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت مایکروسافت، بازی مورد بحث به راحتی آمار برجای گذاشته شده در زمان لانچ Gears of War 4 را دو برابر کرده و هم‌چنین به بیشترین بازی تجربه شده در میان عناوین فرست پارتی مایکروسافت از زمان عرضه بازی Halo 4 که در سال 2012 برای Xbox 360 منتشر شده بود تبدیل شده است. روی پلتفرم کامپیوترهای خانگی، این بازی به بهترین لانچ سرویس Xbox Game Pass در همین مدت زمان کوتاهی که این سرویس روی پلتفرم کامپیوترهای خانگی در دسترس قرار گرفته، تبدیل شده است. ناگفته نماند Gears 5 لقب بهترین لانچ مایکروسافت در استیم را نیز به خود اختصاص داده است. مجموعا لانچ این بازی روی PC آمار مربوط به نسخه قبلی آن را سه برابر کرده است.

براساس گزارشاتی که اخیرا منتشر شده، اگرچه فروش فیزیکی Gears 5 در بریتانیا کمتر از حد انتظار بوده به طوری که در هفته اول انتشار در رتبه دوم جدول فروش بریتانیا قرار گرفته، در مقابل عملکرد این بازی سوم شخص شوتر روی سرویس Xbox Game Pass به قدری خوب بوده که تحلیل‌گران آن را اولین موفقیت عظیم این سرویس خطاب می‌کنند. بازی مذکور روی کنسول Xbox One و پلتفرم کامپیوترهای خانگی در دسترس قرار دارد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ای بابا نکنه ماکرو داره دروغ میگه اون دوستمون تو امار فروش حرف دیگه ای زده بود که بازی نصف کرز ۲ هم نفروخته و افت کرده و فروشش فاجعه بوده و ربطی به گیم پس هم نداره پس این امار چی میگه دیگه ؟! کدومو باور کنیم ما بلاخره ماکروسافت دروغگو

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا