اخبار بازی

تایید عرضه بازی Astroneer برای کنسول PlayStation 4

بازی Astroneer

 درست چند ماه پس از انتشار اولیه، شرکت Gearbox Software عرضه بازی Astroneer برای کنسول PlayStation 4 را در ماه نوامبر تایید کرد.

عنوان Astroneer محصول سندباکس ماجراجویی استودیو System Era Softworks از سال 2016 به صورت دسترسی پیش از موعد (Early Access) روی استیم عرضه شد و سرانجام در ماه فوریه 2019، نسخه نهایی آن برای کامپیوترهای خانگی و کنسول Xbox One عرضه شد. این اثر که ترکیبی از بازی No Man’s Sky و بازی Minecraft به نظر می‌آید در تاریخ 15 نوامبر 2019 برابر 24 آبان 98 برای کنسول PlayStation 4 انتشار می‌یابد.

در بیانیه توصیف بازی نوشته شده:

Astroneer مسافرت فضایی را به همراه کهکشانی از سیاره‌ها برای جستجو در اختیار پلیرهای تک‌نفره یا همراه دوستان‌شان قرار می‌دهد. حفاری زمین با استفاده از ابزار مخصوصی با نام Terrain باعث جمع‌آوری منابع ارزشمندی برای جستجو تکنولوژی‌های جدید می‌شود. کرفت کردن وسایل نقلیه، ساخت و شخصی‌سازی پایگاه‌ها، غلبه کردن بر چالش‌های بیوم‌های متنوع و آشکار کردن اسراری که در دل منظومه شمسی قرار دارد از دیگر جوانب بازی به شمار می‌رود.

عرضه بازی Astroneer برای کنسول PlayStation 4 همراه با محتویات نسخه کامپیوترهای خانگی و یک لباس اختصاصی صورت خواهد گرفت. هم‌چنین نسخه PlayStation 4 بازی شامل به‌روزرسانی Explorer هم خواهد بود که قرار است در تاریخ 4 سپتامبر برابر با 13 شهریور برای Xbox One و PC منتشر شود. چنان‌چه این اثر را پیش‌خرید نمایید به ساندترک‌های بازی و یک تم مخصوص نیز دسترسی پیدا خواهید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا