اخبار بازی

معرفی یک بازی جدید از سوی گیرباکس در رویداد Summer Game Fest

صفحه توئیتر رسمی Summer Game Fest ساعاتی پیش اعلام کرد که شرکت 2K Games و Gearbox در طول برنامه کیک آف این رویداد از بازی جدیدی رونمایی خواهند کرد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

استودیو Gearbox

رویداد Summer Game Fest امسال در پنجشبه همین هفته با یک برنامه دو ساعته از نمایش بازی‌های مختلف آغاز خواهد شد و حال، اولین اطلاعات از یکی از عناوینی که قرار است معرفی شود منتشر شده است. استودیوی Gearbox Software و شرکت 2K Games در این برنامه از «ماجراجویی جدیدی» رونمایی می‌کنند.

همچنین 2K Games وب‌سایتی را با نام BeChaoticGreat برای این معرفی راه‌اندازی شده کرده است. این خبر در حالی اعلام شده که تنها چند روز پیش، شایعات در دست ساخت بودن بازی Tiny Tina’s Wonderlands مطرح شد. طبق شایعات، این بازی یک اسپین آف از سری Borderlands محسوب می‌شود و همانطور که از نامش مشخص است، شخصیت اصلی آن تاینی تینا خواهد بود. شایان ذکر است که گیرباکس پیش از این نام تجاری Tiny Tina’s Wonderlands را ثبت کرده بود.

برنامه کیک آف رویداد Summer Game Fest امسال در تاریخ 10 ژوئن (20 خرداد)، ساعت 22:30 به‌صورت زنده پخش خواهد شد. جف کیلی، تهیه‌کننده و مجری و این برنامه تأیید کرده که بیش از 30 عنوان مختلف در این لایو استریم 2 ساعته نمایش دارند که شامل معرفی‌های تازه و نمایش تریلرهای جدید بازی‌های از قبل معرفی شده خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا