اخبار بازیایکس باکس سری ایکسکامپیوتر

بازیکنان 1.66 میلیارد ساعت از عناوین استودیو‌های ایکس‌باکس گیم را بازی کرده‌اند

مایکروسافت آمار قابل توجهی از عناوین استودیو‌های ایکس‌باکس گیم را به اشتراک گذاشته است، که از زمان تغییر نام خود در ماه فوریه 2019 ، پانزده عنوان جدید را منتشرکرده است. ایکس‌باکس گیمز ، نام کلی است که همگی استودیوی اول-شخص مایکروسافت تحت آن شناخته می شود، سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است.

به گفته‌ی مدیر کل بازاریابی ایکس‌باکس آرون گرینبرگ، 1.66 میلیارد ساعت از عناوین استودیو‌های ایکس‌باکس گیم در سال 2020 بازی شده‌اند که بیشترین سال برای این عناوین بوده است.

این زمان رکورد چشمگیر است، در این پست همچنین ذکر شده است که بازی Sea of ​​Thieves تاکنون از 15 میلیون بازیکن پیشی گرفته است (این تعداد در ابتدای سال 10 میلیون نفر بود). Grounded ، اولین بازی استودیوی آبسدین به عنوان استودیوی ایکس‌‎باکس نیز در حال حاضر 1 میلیون بازیکن را به خود جلب کرده است.

گرینبرگ ادامه داد که گیم‌پلی بیشتری برای عناوین ایکس‌باکس سری ایکس و اس در اواخر این ماه منتشر خواهد شد، اگرچه اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که قرار است ببینیم، هنوز ذکر نشده است:

ما جزئیات بیشتری را در مورد هر بازی که به طور کامل در این تعطیلات برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس بهینه شده است را در اواخر این ماه به اشتراک خواهیم گذاشتهمچنین گیم پلی بیشتری را از این عناوین نشان خواهیم داد، بنابراین برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید .

….

بین تیم های در حال رشد استودیو‌های ایکس‌باکس گیم ما، هجوم گسترده محتوای با کیفیت بالا از طرف شرکای جدید ما در بتسدا و بسیاری از بازی های اعلام نشده دیگر که در حال ساخت هستند، آینده هرگز برای بازیکنان ایکس این چنین درخشان نبوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا