![](https://www.bazicenter.com/wp-content/uploads/2025/02/philspencer-300x144.jpg)
در مصاحبه اخیر در پادکست XboxEra، فیل اسپنسر درباره رویدادهای Xbox در آینده، مانند Developer Direct، صحبت کرد. فیل اسپنسر در مورد گنجاندن نمادهای پلی استیشن و نینتندو در رویدادهای ایکس باکس صحبت کرد. در یک بخش از مکالمه گفته شد که ایکس باکس از رویدادها برای نمایش بازیهای چند پلتفرمی استفاده میکند و لوگوی نینتندو و پلیاستیشن را در تریلرها و نمایشها، نشان میدهد. این مدل نمایش معمولی نیست، زیرا اغلب این رویدادها معمولاً برای تریلرها و تبلیغات ویژه پلتفرم رزرو میشوند. اخیرا، ایکسباکس این روند را کاهش داد و لوگوی پلیاستیشن را به نمایش گذاشت تا به مصرفکنندگان بفهماند که هر بازی که در حال نمایش است، بر روی پلتفرمهایی غیر از ایکسباکس نیز در دسترس خواهد بود. به گفته اسپنسر، این استاندارد تعیین شده در آینده است و بازیکنان باید انتظار داشته باشند که تصاویر چند پلتفرمی بیشتری را در تریلرها و رویدادها ببینند. به گفته اسپنسر، همه چیز در مورد صادق بودن و شفافیت است.
اسپنسر گفت: من فکر میکنم که صادق بودن و شفاف بودن دربارهی پلتفرم بازیها است و ما در واقع سال گذشته این بحث را برای نمایشگاه ژوئن انجام دادیم و زمانی که تصمیم خود را گرفتیم، نمیتوانستیم همه محتوا را انجام دهیم. برخی از محتواها برچسب مولتی پلتفرمی داشتند و برخی دیگر، این برچسب را نداشتند و این موضوع عجیب بود. اما من فقط میخواهم با بازیکنان شفاف باشم. برای عرضه برای نینتندو سوییچ، ما آن را قرار میدهیم. برای عرضه برای پلیاستیشن، استیم و غیره. بازیکنان باید فروشگاههایی را که میتوانند بازیهای ما را دریافت کنند، بشناسند، اما من میخواهم بازیکنان بتوانند بازیهای Xbox و هر چیزی که ارائه میدهیم را در هر صفحهی نمایشی که میتوانند، تجربه کنند.