بازی بعدی Battlefield واقعی ترین تخریب پذیری را خواهد داشت
بازی بعدی سری بتلفیلد توسط استودیوی Battlefield Ripple Effect، استودیویی که قبلا با نام DICE LA شناخته میشد، ساخته خواهد شد. هدف این استودیو ارائه واقعیترین جلوههای تخریب پذیری در صنعت بازی ویدیویی است.
این خبر بر اساس یک آگهی شغلی جدید برای کارگردان VFX است که بیان میکند که توسعهدهنده متعلق به شرکت EA به دنبال طراح ارشد سه بعدی میگردد تا بتواند واقعیترین و هیجانانگیزترین جلوههای تخریب پذیری را در صنعت گیم ایجاد کند. استودیو Ripple Effect در حال حاضر یکی از استودیوهای متعددی است که بر روی فرانچایز Battlefield کار می کند، که پس از عرضه ناامیدکننده بازی Battlefield 2042، ساختار تولید بازی بتلفیلد به طور قابل توجهی تغییر کرد. طبق گفته Ripple Effect، شرکت EA در حال کار بر روی یک تجربه کاملاً جدید از بازی Battlefield است.