بازی Funko Fusion برای کنسول‌های نسل نهم و کامپیوتر منتشر شد

استودیوی مستقل 10:10 Games، با همکاری Funko, Inc و Universal Products & Experiences، در کنار  Skybound Games، که انتشار نسخه فیزیکی بازی را بر عهده دارد عنوان Funko را منتشر کرد. فانکو برای کنسول های ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر شده است.

این بازی در سبک اکشن ماجراجویی با الهام از Funko Pop ها ساخته و منتشر شده. در این عنوان بازیکنان وارد کارخانه Wonder Works میشوند، دنیای مورد علاقه خود را به عنوان نقطه شروع انتخاب میکنند و سفری جذاب را در هر مرحله آغاز میکنند. در این بازی میتواند با دشمنان مبارزه و معماهای مختلفی را حل کنید و دنیایی را با الهام از فیلم‌های مشهور سینمایی، سریال‌های تلویزیونی، کمیک‌ها و بازی‌های ویدیویی را در راه شکست دادن ادی فانکوی شرور و رویاهای او برای تسلط کامل بر همه چیز تجربه کنید.

آرتور پارسونز، یکی از بنیانگذاران و رئیس بخش نشر بازی در 10:10 Games، در ارتباط با انتشار این بازی گفت: “ما به آنچه که تیم کوچکمان با اولین بازی Funko Fusion به دست آورده است افتخار می کنیم. Funko Fusion در مورد تجلیل از طرفداران، داستان ها و شخصیت هایی است که همه ما آنها را به سبک منحصر به فرد خود دوست داریم.

خروج از نسخه موبایل