اخبار بازی

Fumito Ueda خالق Ico، جزییاتی از بازی جدیدش را منتشر کرد

فومیتو اوئدا (Fumito Ueda)، بازی‌ساز شهیر ژاپنی و خالق عناوین معروف Ico، Shadow of the Colossus و عنوان اخیر The Last Guardian که هفت سال و نیم در دست‌ساخت بوده است، به‌تازگی اعلام کرده که امیدوار است هر چه سریع‌تر مراحل ساخت بازی جدید خود را شروع کند.

طبق مصاحبه جدید وب‌سایت Eurogamer با آقای Fumito Ueda، جزییات کوچکی از پروژه بعدی خود را منتشر کرد. او توضیح می‌دهد که مراحل ساخت بازی بعدی خود را تغییر داده است که تا هرچه سریع‌تر پیشرفت کند. درگذشته، او کار خود را با ساخت یک فیلم کوتاه با مضمون بازی شروع می‌کرد، ولی در این زمان، او فقط نمونه اولیه را می‌سازد.

طبق ترجمه منتشرشده از مصاحبه، او می‌گوید: «من دوست دارم هر چه سریع‌تر ساخت بازی را به پایان برسانم.» او همچنین توضیح می‌دهد که «مشکلات بسیار» باعث شده است که مراحل ساخت عنوان The Last Guardian، بسیار طولانی شود.

و آخر، وقتی‌که او پرسیده شده بود که بازی جدید او شبیه عناوین دیگرش است یا خیر؟ او اظهار داشت قصد دارد که بازی جدیدش بسیار متفاوت‌تر از عناوین قبلی باشد، ولی ممکن است از بعضی جهات شبیه آن‌ها باشد.

او توضیح می‌دهد:

«سه بازی اخیر را قصد نداشتم شبیه به هم بسازم. وقتی شروع می‌کنم به ساخت عنوانی، همیشه با خودم فکر می‌کنم دست‌آخر بازی متفاوتی می‌شود، اما نتیجه این بود که در آن سه بازی شباهت‌های وجود دارد. در زمانی‌های که یک بازی با عنوان دیگری ارتباط برقرار می‌کرد، ولی من آن‌ها را در ابتدا قرار نگذاشته بودم و در حین فرآیند ساخت بازی اتفاق می‌افتاد. در این زمان، من فکر می‌کنم بازی جدید عنوانی بسیار متفاوت خواهد بود، ولی نتیجه نهایی؟ نمی‌توانم فعلاً چیزی بگویم.»

Fumito Ueda همچنین در مورد ریمیک Shadow of the Colossus توضیحاتی داد و گفته که فهرستی از تغییرات را به سونی ارائه داده است.

ریمیک Shadow of the Colossus به دست استودیو Bluepoint Games در دست‌ساخت و درزمانی نامشخص از سال 2018 منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا