اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

بازی Forza Horizon 4 از حالا به بعد محتویات جدیدی دریافت نخواهد کرد

با توجه به اینکه بازی Forza Horizon 5 تا کمتر از 5 ماه دیگر عرضه خواهد شد، پلی‌گراند گیمز برنامه‌های خود را برای آینده آپدیت‌های نسخه چهارم اعلام کرده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Forza Horizon 4

پس از اینکه برای چندین ماه شایعات مربوط به بازی Forza Horizon 5 شنیده می‌شد، استودیوی Playground Games و مایکروسافت این عنوان موردانتظار را در E3 2021 معرفی کردند. در همین حال، روز گذشته بازی Forza Horizon 4 آپدیت سری 37 خود را به‌تازگی دریافت کرده و طبق اعلام سازندگان، این آخرین آپدیتی است که محتویات جدیدی را در بر دارد.

تام بوچر، تهیه‌کننده ارشد استودیو در جدیدترین قسمت برنامه Forza Monthly گفت: «با توجه به اینکه عرضه فورتزا هورایزن 5 در ماه‌های آینده اولویت اصلی ما محسوب می‌شود، ما تغییراتی را در آپدیت‌های ماهیانه فورتزا هورایزن 4 اعمال کردیم. از آپدیت سری 38، بازیکنانی که بازی را به‌خوبی می‌شناسند، شاهد بازگشت محتویات آپدیت‌های سری 7 تا 32 خواهند بود. همانند ترکیبی از چند قطعه موسیقی به آن نگاه کنید. این آپدیت‌ها شامل ترکیبی از بازگشت برخی از محتویات موردعلاقه شما با قابلیت‌های تازه اضافه شده هستند.»

او تأکید کرد که بازیکنان با مواجه مجدد با برخی از لحظات و اینکه چگونه آن‌ها را مدیریت می‌کنند، اوقات خوشی را تجربه خواهند کرد. در خصوص اینکه آیا نسخه چهارم پس از عرضه Forza Horizon 5 نیز این آپدیت‌ها را دریافت خواهد کرد یا خیر، بوچر پاسخ داد: «پلی‌گراند در نظر دارد تا از این اطمینان حاصل کند که فورتزا هورایزن 4 همچنان تجربه‌ای مفرح باقی بماند، اما هنوز برای به‌اشتراک گذاشتن برنامه‌های دقیق خود آماده نیستیم.»

بازی Forza Horizon 5 در تاریخ 9 نوامبر امسال (18 آبان) برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس|اس و سرویس Xbox Game Pass منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا