اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

تریلر جدید Forza Horizon 4 بهبودهای گرافیکی نسل بعدی بازی را نشان می‌دهد

به‌تازگی به‌مناسبت عرضه کنسول Xbox Series X|S، تریلر جدیدی از بازی Forza Horizon 4 منتشر شده که ارتقای گرافیکی این عنوان بر روی نسل بعد را به رخ می‌کشد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

یکی از نکات کلیدی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس اجرای عناوین نسل قبل با بهبودهای جدید است. Forza Horizon 4 یکی از چندین عناوین محبوبی به‌شمار می‌رود که در زمان عرضه بر روی کنسول‌های نسل بعدی ایکس باکس آپدیت جدیدی را دریافت می‌کند و حال تریلر جدیدی برای پرداختن به همین موضوع منتشر شده است.

تریلر جدید به اجرا شدن این عنوان ریسینگ بر روی Xbox Series X به‌صورت 60/4K فریم تأکید می‌کند. گفته شده که فورتزا هواریزن 4 بر روی Xbox Series S در حالت 60/1080p فریم اجرا می‌شود. همچین مدت زمان صفحات بارگزاری بازی بر روی هر دو نسخه Series S و Series X به‌شدت کاهش یافته است. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، Forza Horizon 4 از قابلیت Smart Delivery پشتیبانی می‌کند و در صورت خرید نسخه نسل هشتمی بازی، بدون پرداخت هزینه اضافه به ورژن نسل بعدی آن دسترسی خواهید داشت.

لازم به ذکر است که استودیوی Panic Button وظیفه پورت کردن فورتزا هواریزن 4 بر روی نسل بعد را بر عهده دارد. این استودیو پیش‌تر عناوینی مانند Doom Eternal و Wolfenstein II: The New Colossus را بر روی نینتندو سوئیچ پورت کرده بود.

بازی Forza Horizon 4 که ابتدا برای ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شده بود، از همین امروز برای Xbox Series X|S نیز در دسترس است. 

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. یه سری از صحنه های بازی مثل اونجا که با چنتا موتور کراس مسابقه میده رو اکس باکس معمولی استپ میکردم و فقط نگاه میکردم
    نسخه نسل جدیدش به تنهایی واسه یه سال سری اکس رو با ارزش میکنه درسته واسه لانچ بازی نداره ولی اونقدری رو گیم پس بازی هست که واسه چند وقت کافیه و خیلیا نمیدونن از کجای لیست شروع کنن

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا