اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

جزئیات بهبودهای بازی Fortnite بر روی نسل بعد اعلام شد

بازی Fortnite در زمان عرضه کنسول‌های نسل بعد بر روی PS5 و Xbox Series X|S در دسترس خواهد بود و حال سازندگان جزئیاتی را از نحوه اجرای بازی بر روی این پلتفرم‌ها اعلام کرده‌اند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Fortnite

کمتر از ده روز تا عرضه کنسول‌های نسل جدید باقی مانده و حال طرفداران Fortnite به‌طور دقیق‌تری می‌دانند که نسخه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس بازی چه بهبودها و ویژگی‌هایی را شامل می‌شود.

هر دو نسخه Xbox Series X و PS5 به‌صورت 60/4K فریم بر ثانیه (نسخه Xbox Series S به‌صورت 60/1080p فریم) اجرا خواهند شد. کاربرانی که به تجربه بازی به‌صورت اسپلیت اسکرین علاقه‌مند هستند نیز می‌توانند بر روی هر سه کنسول بازی را در حالت 60 فریم بر ثانیه اجرا کنند. نسخه نسل بعدی فورتنایت دنیای داینامیک‌تری را ارائه می‌دهد و افکت‌های طوفان، ابر، مایعات و… بهبود یافته‌اند. در کنار بهبود سرعت لودینگ تکسچر‌ها در نسل بعد، پیدا کردن مچ‌ها نیز سریع‌تر شده است.

به گفته اپیک گیمز، اکثر بهبودهای بصری Xbox Series X بر روی Xbox Series S هم اعمال می‌شود. همچنین اعلام شده که کاربران PS5 می‌توانند انتظار پشتیبانی از قابلیت‌های کنترلر دوال سنس مانند هپتیک فیدبک و تریگرهای تطابقی را داشته باشند. علاوه بر آن، بازیکنان بر روی PS5 این قابلیت را دارند که از منوی هوم اسکرین کنسول مستقیما حالت Solo، Duo یا Squad را درون بازی انتخاب کنند.

البته این تنها شروع کار Fortine با نسل بعد است، چرا که مدتی پیش شرکت Epic Games اعلام کرده بود این عنوان در سال 2021 از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 پشتیبانی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. خدایی با این نت داغون ایران هم میشه فورتنایت زد من دو بار نصب کردم دو دست بازی میکردی فرت آپدیت میداد
    دو روز بازی نمیکردی یک آپدیت میومد 5 گیگ
    اصلا اعصابم نمیکشه با این اینترنتی حجمی خودمون این بازی رو بازی کنم والا بازیه خوبیه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا