اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

بازی Fortnite برای کنسول‌های نسل بعد تأیید شد

شرکت Epic Games به‌تازگی تأیید کرده که یکی از بزرگ‌ترین عناوین بتل رویال این روزها یعنی بازی Fortnite برای کنسول‌های نسل بعد نیز منتشر خواهد شد.

بازی Fortnite

پس از معرفی موتور گرافیکی Unreal Engine 5 در جریان رویداد Summer Game Fest، اپیک گیمز رسما اعلام کرد که بازی فورتنایت بر روی کنسول‌های PlayStation 5 و Xbox Series X در زمان عرضه در دسترس خواهد بود. همچنین در سال 2021، پشتیبانی از آنریل انجین 5 نیز به بازی افروده خواهد شد تا تجربه بازیکنان را از قبل نیز بهتر کند.

بازیکنان قادر خواهند بود که تمام پیشرفت‌ها و خریدهای درون‌برنامه‌ای خود را به کنسول پلی استیشن 5 و اکس باکس سری اکس منتقل کنند. خبر خوشحال‌کننده دیگری که اعلام شد، این بود که پشتیبانی از قابلیت کراس-پلی همچنان ادامه دارد. به عنوان مثال، کاربران کنسول نسل فعلی می‌توانند با دوستان خود بر روی کنسول نسل بعد به تجربه بازی بپردازند.  

بسیاری معتقدند بخشی از موفقیت بازی فورتنایت به این موضوع بر می‌گردد که این عنوان به‌صورت رایگان بر روی تمام پلتفرم‌ها در دسترس است؛ بنابراین شنیدن خبر پورت شدن این بتل رویال محبوب برای نسل بعد، چندان هم تعجب‌برانگیز نیست. بازی Fortnite تا اوایل سال 2020 موفق به جذب 350 میلیون بازیکن شده‌است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا