اخبار بازی

اشتراک ماهانه بازی Fortnite با نام Fortnite Crew معرفی شد

شرکت Epic Games به‌طور رسمی اشتراک ماهانه Fortnite Crew را برای کاربران فورتنایت معرفی کرد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

اشتراک Fortnite Crew

شایعه منتشر شدن این اشتراک برای بازی Fortnite از مدتی پیش به‌گوش می‌رسید، اما حال به‌طور رسمی اعلام شده که سرویس اشتراکی Fortnite Crew از تاریخ 2 دسامبر (12 آذر) با قیمت 11.99 دلار در ماه رسما شروع به‌کار خواهد کرد. این تاریخ، برابر است با عرضه فصل 5 از چپتر 2 بازی.

خریداران اشتراک Fortnite Crew در کنار بتل پس، 1,000 وی باکس را دریافت می‌کنند. علاوه بر آن، هر ماه پک مخصوصی از لباس‌ها همراه با ایموت، کلنگ (Pickaxe) و ایموت هماهنگ با آن ست لباس برای مشترکان سرویس منتشر می‌شود. پک مخصوص ماه اول این اشتراک را در تصویر قرار گرفته شده مشاهده می‌کنید.

نکته خوبی که برای خریداران اشتراک وجود دارد این است که پک مخصوص و بتل پس حتی پس از به‌اتمام رسیدن اشتراک نیز برای کاربران باقی می‌ماند. همچنین افرادی که از قبل دارنده بتل پس باشند و اشتراک Fortnite Crew را خریداری کنند، 950 وی باکس را پس می‌گیرند. به‌طور کلی، اولین قدم اپیک گیمز در این عرصه و برای این عنوان، طبیعی و مناسب به‌نظر می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا