اخبار بازی

نائب رئیس سابق Xbox به کمپانی بلیزارد محلق شد

نائب رئیس سابق Xbox

مایک ایبارا نائب رئیس سابق Xbox که چند هفته پیش اعلام کرد پس از 20 سال از شرکت مایکروسافت جدا می‌شود اکنون مقصد جدید خود را مشخص کرد و طی آن کاشف به عمل آمد که ایشان به کمپانی بلیزارد محلق شده است.

ایبارا از طریق توییتر شخصی خود اعلام کرد که از تاریخ 4 نوامبر به عنوان نائب رئیس اجرایی و مدیر عمومی در بلیزارد مشغول فعالیت خواهد شد. ایشان هم‌چنین از حضور خود در رویداد بلیزکان 2019 که هفته آینده برگزار می‌شود خبر داد.

من بسیار خوشحال هستم که اعلام کنم به عنوان نائب رئیس اجرایی و مدیرکل از چهارم نوامبر در بلیزارد فعالت خواهم کرد. به‌علاوه در بلیزکان نیز حضور خواهم داشت. ما با همکاری یکدیگر و با استفاده از محتویات و تجربیات باورنکردنی به گیمرها خدمت خواهیم کرد. نمی‌توانم برای آنکه بخشی از این تیم باشم صبر کنم.

پیوستن نائب رئیس سابق Xbox به بلیزارد در حالی رخ داده که این شرکت در چند وقت اخیر به دلیل حواشی که به واسطه بن کردن پلیر هنگ کنگی حرفه‌ای بازی HearthStone به وجود آمد تحت فشارهای زیادی قرار داشته است. از طرف دیگر در آستانه شروع بلیزکان 2019، شایعات باز هم پیرامون معرفی بازی Diablo 4 در آن به گوش می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا