اخبار بازی

مدیر سابق پلی‌استیشن دلیل ریمستر نشدن بازی Bloodborne را توضیح داد

یکی از مدیران سابق پلی استیشن، Shuhei Yoshida ، توضیح داده است که چرا معتقد است عنوان محبوب PS4 یعنی بازی Bloodborne هنوز به درستی برای PS5 بهینه نشده است. طرفداران مدت‌هاست که از From Software و PlayStation خواسته‌اند تا بازی اکشن RPG مورد تحسین منتقدان را که توسط Hidetaka Miyazaki کارگردانی و توسط سونی در سال 2015 منتشر شد را در نسخه‌های بازسازی‌شده برای PS5 یا رایانه‌های شخصی دوباره عرضه کنند. در حال حاضر، این بازی از طریق backwards compatibility بر روی PS5 قابل بازی است، اما حتی پچ برای بهبود عملکرد آن وجود ندارد.

یوشیدا، رئیس سابق استودیو جهانی پلی‌استیشن، در اولین مصاحبه خود پس از ترک سونی در این ماه، گفت که او معتقد است دلیل عدم وجود به‌روزرسانی‌های Bloodborne این است که کارگردان بازی نمی‌خواهد هیچ‌کس دیگری به توسعه بازی بپردازد و احتمالاً او بیش از حد مشغول پروژه‌های دیگر است. پروژه هایی که خودش آن را اداره می‌کند.

Yoshida به Kinda Funny گفت: Bloodborne همیشه بیشترین درخواست را داشته است و مردم تعجب می‌کنند که چرا ما واقعاً کاری انجام نداده‌ایم، حتی یک به‌روزرسانی، یا بازسازی، یا ریمستری که باید آسان باشد. ما به خاطر انجام بسیاری از ریمسترها شناخته شده‌ایم. برخی از مردم ناامید می‌شوند. من فقط نظریه شخصی خود را برای آن موقعیت دارم. من شرکت [توسعه] را ترک کردم، بنابراین نمی‌دانم چه خبر است. اما نظریه من این است، زیرا به یاد دارم میازاکی واقعاً Bloodborne و آنچه را که خلق کرد را دوست داشت. من فکر می‌کنم او علاقه مند است [به بازگرداندن Bloodborne]، اما او بسیار موفق و شلوغ است. بنابراین او خودش نمی‌تواند این کار را انجام دهد، اما نمی‌خواهد کسی دیگر آن را انجام دهد. بنابراین این نظریه من است و تیم پلی استیشن به خواسته او احترام می‌گذارد. این حدس و نظریه من است. من هیچ اطلاعات سری را فاش نمی کنم.

میازاکی، رئیس شرکت From Software در تابستان گذشته گفت که دوست دارد بازیکنان بیشتری بتوانند از Bloodborne لذت ببرند.

او گفت: در واقع می‌دانم که این افراد یک پورت رایانه شخصی Bloodborne می‌خواهند. اما چیزی نیست که من با آن مخالف باشم. بدیهی است که به عنوان یکی از سازندگان Bloodborne، نظر صادقانه شخصی و خالص من این است که دوست دارم بازیکنان بیشتری از آن لذت ببرند. به خصوص به عنوان یک بازی که اکنون در حال رشد است، یکی از آن بازی‌های گذشته که در سخت‌افزار قدیمی‌تر گم می‌شود. فکر می‌کنم خوب است که فرصتی برای بازیکنان بیشتری بدهیم تا بتوانند تجربه کنند که یادگار گذشته را دوباره زنده کنند. تا جایی که به من مربوط می‌شود، قطعاً این چیزی نیست که من با آن مخالف باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا