اولین جزئیات مربوط به Battlefield جدید

شرکت الکترونیک آرتز اولین جزئیات بازی بعدی Battlefield خود را که در حال حاضر در چندین استودیو داخلی در حال توسعه است را به اشتراک گذاشت. Vince Zampella، یکی از بنیانگذاران Respawn و Infinity Ward، که اکنون ناظر فرنچایز Battlefield است، به IGN گفت که این سری به فضایی مدرن زمان حال بازمی‌گردد. اولین عکس مفهومی بازی که در بالا قابل مشاهده است، به گنجاندن نبردهای زمینی، دریایی و هوایی اشاره دارد.

Zampella گفت: منظورم این است که اگر به دوران اوج بتلفیلد نگاه کنید، آن دوران Battlefield 3 و Battlefield 4 است که در آن همه چیز مدرن بود. من فکر می‌کنم که باید به ریشه‌های اصلی Battlefield برگردیم و این کار را به طرز خوبی انجام دهیم. من فکر می‌کنم برای من، اوج سری بتلفیلد در بازی‌های Battlefield 3 و 4 است. بنابراین فکر می‌کنم برای بازیکنان، برای من و حتی تیم‌های سازنده، آن بازی‌ها نوستالژیک هستند. آن‌ها به نوعی دوران اوج این سری هستند. اگرچه می‌توانم بگویم بتلفیلد 1942 نیز بسیار موفق بود.

در جای دیگری از مصاحبه، Zampella گفت که این بازی تعداد 128 نفره و سیستم غیرمحبوب Specialist که در Battlefield 2042 ارائه شده بود را کنار خواهد گذاشت و به نبردهای سنتی‌تر 64 نفره و class system این فرنچایز باز خواهد گشت.

Zampella گفت: بنابراین ما در حال طراحی چیزی هستیم که بیشتر شبیه به Battlefieldهای قبلی است. من ترجیح می‌دهم فضاهای بازی زیبا، متراکم و به خوبی طراحی شده، داشته باشم. برخی از آنها واقعا خوب هستند. سیستم Specialist برنمی‌گردد. بنابراین سیستم کلاس‌ها به نوعی در هسته Battlefield قرار دارند و ما به آن باز می‌گردیم.

در حالی که EA زمان عرضه‌ی بازی را تایید نکرده است، Zampella گفت که برخی از بازیکنان می‌توانند در سال آینده آن را به صورت آزمایشی بازی کنند. Zampella گفت: ما برنامه‌ای داریم که قرار است سال آینده در مورد مشارکت بیشتر جامعه بازی اعلام کنیم، زیرا این هسته اصلی کاری است که باید انجام دهیم، بازگرداندن جامعه به سمت خود و بازگرداندن آن اعتماد. بنابراین فکر می‌کنم. ما در جای واقعا خوبی هستیم آیا چالش برانگیز است؟ بله، اما اگر اینطور نبود، جالب نبود.

EA در ماه آوریل اعلام کرد که استودیو Motive، که کار بازسازی Dead Space و Star Wars: Squadrons را بر عهده داشته، به تیم توسعه دهنده Battlefield پیوسته است. EA گفت که Motive در کنار دیگر استودیوها، از جمله: EA ،DICE ،Criterion و Ripple Effect برای ساخت یک Battlefield عظیم همراه با تجربه‌های چندنفره و تک‌نفره کار می‌کند. همچنین Andrew Wilson، مدیر عامل EA گفت: بزرگترین تیم سازنده‌ی Battlefield در تاریخ فرنچایز به سختی مشغول ساخت یک لایو سرویس فوق العاده دیگر است.

Zampella درباره سرمایه‌گذاری EA در این فرنچایز گفت: بله، قطعاً روی Battlefield شرط‌بندی بزرگ‌تر است. در حال گسترش Battlefield هستیم. ما باید هسته اصلی را داشته باشیم. بازیکنان اصلی Battlefield می‌دانند که چه می‌خواهند. آنها همیشه با ما بوده‌اند، آنها حامیان شگفت انگیزی بوده‌اند. ما باید اعتماد آنها را به دست آوریم و آنها را به سمت خود بازگردانیم. شما می توانید چیزهای بیشتری را در دنیای Battlefield تجربه کنید، بنابراین وقتی می‌خواهید یک تجربه متفاوت داشته باشید، مجبور نیستید Battlefield را ترک کنید.

خروج از نسخه موبایل